2008-08-20

Első Kara mageval

Egész jó lett. Volt a raidben lock és shammy meg SP, szóval viszonylag jó supportom volt. Unbuffed ~710 spelldamagem van, 10% spellhit mellett, ami pont hitcap a bugos elemental precisionnal. Consumable: spelldam food és spelldam fegyverkenőcs.

Attumen: 896 DPS - nem decurseoltem csak 1x magamat. A fasz Grid nem hajlandó karakterenként megjegyezni a setupot így a priestnek megfelelő magic kijelzésem volt, curse nem :)
Moroes: egytankos Kara volt, így a magek offtankoltak. Részemről kevés sikerrel, gyorsan elment az első IB és elfelejtettem utána cold snapelni, úgyhogy a második tankváltásnál elkenődtem kicsit :D
Maiden: 940 DPS #2. Egy repentanceből kiblokkoltam, kb ennyi a sztori.
Romeo & Julia: 887 DPS #3. Semmi extra.
Nightbane: 817 DPS #3
Kulátor: 1239 DPS #1! Evo alatt kell elnyomni mindent, ennyi :)
Illhoof: 1353 DPS #3. Nagyrészt nem aoe volt, weakened bossba heroism + icy veins + elementál, adja az ívet!
Aran: 734 DPS, trash gearben maradtam, elég sok miss volt és hát ez nem egy kaszter barát csata.
Netherspite: 1246 DPS #1! Kék sugarat tankoltam fél fázison át, ezalatt heroism jött. Nem volt durva ám :)
Prince: 1016 DPS #3. Mákos volt az infernal szórás, csak a végén kellett kicsit mozogni. Wizard olajam elfogyott a boss előtt és asszem elbasztam az elementált is, a heroismkor cold snapeltem veins+elementál miatt és akkor vettem észre hogy az elementál még nem volt CDn :(

Na mindenesetre kék gearrel nem vártam ekkora sebzéseket jó support mellett sem.
Kaszter loot alig esett, azzal is pechem volt illetve passzoltam... Pl T4 fejest minek vigyem el más elől ha én engi leszek?...
Megvan a második badge loot is viszont. Hastes bracer ftw! Ez a kék braceremhez képest -1 dmg +25 haste és érdemes rátenni drága enchantot.

2 megjegyzés:

Horasz írta...

Curatoron csak azert lettel eslo mert basztal a raidfegyelemre es az utso ket add helyett a bosst lotted:) te koczka, te...:D

Zka írta...

Fáj, mi? :D