2008-08-09

Fury fun

Sikerült Karában is kipróbálnom a 21/40es fury buildemet. Igazán szórakoztató, bár a slam időzítés figyelése nagyon leköti még a figyelmemet. Ez később javulhat :)
Unbuffed paraméterek: 8.96% hit talenttel raciallal (94 hit van a gearemen, lol - gyász, de 2/3 precisiont ki kellett raknom emiatt), 462 armor pen, 2023 AP, 30.83% crit. BoK, BoM, str food és cement shammyval ez durván 3500 AP, plusz esetleges shard és unraveller procok, amikkel akár 4K fölé is juthatok. Szép.

Eredmények bossonként:
Attumen: 493 DPS. Értékelhetetlen, itt egyrészt nem volt semmi supportom egy bok-ot kivéve, másrészt a miss debuff iszonyatosan elbassza a 2kezes DPSt.
Moroes: tankoltam
Maiden: 944 DPS support nélkül, egész aranyos.
Opera: tankolgattam
Nightbane: 607 DPS, skelli fázisban pajzsot felkapva tankoltam és amúgy se egy dps encounter :)

Innentől volt enha shammym, öröm királyság!
Kulátor: 1655 DPS. Sajnos a hülye reck global CDn van így nem sikerült elsőre benyomni és észre se vettem. Sima death wishel lehúztam evo alatt (pontosabban utána fordul csak át), de megérte. 11K feletti slam, lol!
Illhoof: 1934 DPS, ww/cleave spam, némi BTvel kiegészítve. Reck ment.
Aran: 1323 DPS, recket nem toltam mert CDn volt.
Nether: 1069, nem éltem végig a piros sugarat, ez van :D

Princen átadtam a helyemet.

Úgy érzem a slam specek gyengéje a rövid csaták (kivéve ha van kezdeti rage ugye) és a mozgolódós encounterek. Ja meg a miss debuff :) A tank&spank bossokon szépet lehet alkotni.

A bohóckodásról van egy kis videó is! (21 MB)


Na szerintem most alszok, lehet h hajnalban felkelek olimpiát nézni :)

Nincsenek megjegyzések: