2008-08-08

Szünet előtt

Tegnap volt az utolsó 25ös raidnap augusztus 20-ig vagy valami ilyesmi. Sokan nyaralnak, Szigetelnek meg ilyesmi. Úgyhogy inkább nem szenvedünk. Majd lesznek maci próbák szerintem.

Volt egy viszonylag gyors BT run Akamáig. Najentuson healeltem a priestemmel, 6700 unbuffed HPval elég izgalmas volt. Kingssel, staminás kajával volt vmi 8700 hpm :D Meg lehet nézni armoryn :) Sajnos volt egy szar attempt amin jól toltam és életben is maradtam, a killen sajnos elég korán elfeküdtem egy bubi utáni needle spine miatt. De amúgy izgi volt, még 1-2 pull és teljesen jól kezelném a manámat, nem úgy mint az első attempten. A hülye shadowfiend is 1 tick után elhalt...

Megvettem az utolsó eddig hiányzó badges tanklootot is. Stalwart protector, igenjó ring. Talán a legmagasabb EH ring a játékban, megfejelve avoidance-al. Survival setben 18.1K unbuffed armorra tudok így már öltözni.

Levezetésként lementünk maci runra ZAba, de mivel nem volt hunter, így tulajdonképp a cél egy 3as timedre módosult, amit sikerült is jól megoldani. A 3. timed chestből végre esett a last defender tankring, ami ment is a fullaggró setbe a Dathremar helyett. Nem viccelek bazmeg, az a kék ring _annyira_ jó. Gyakorlatilag ha lekéred a block values ringeket akkor van a last defender, az eternal defender (Hyjal repu ring, Kael+Vashj kill kell hozzá) és egy Muru loot amin magasabb blockvalue van.

Életemben először lootoltam egy 2kezest, a Trollbane lett az enyém. Nem valami jó warriornak, de másnak nem kellett és kipróbálnám a 2kezes bohóckodást, legkésőbb LKban titans grippel :) Ideje megvenni a 2H axe skillt asszem :D A raidszünetben szerintem specelek valami 2kezes specre és megnézem mit alkotok úgy. Első körben egy 20/41-es buildre gondoltam. Placeholdernek ki van rakva imp HS de elvileg slam/BT/ww menne csak. Érdekes lesz, be kell szerezni egy swing timert izibe.

Nincsenek megjegyzések: