2008-08-10

Maci 2 + weapon bemutató

Meglett a guild második macija is. Az első maci óta máig nem volt komoly maci próba. Úgy néz ki menni fog ez. Másodikra is igen izgalmas volt, viszont már nem görcsöltünk :) Ismét shadow priesttel voltam.

Pár érdekesség:
- a csapatban volt Fragility (rugó) aki pontosan 1 hónapja még lvl50-esként lépett be a guildbe, egy régi guildtársam rerollja.
- Nalorakkon az utolsó pár százaléknál valami bebugzott a saber lash környékén, full lasht kapott a palatank és elfeküdt. Szerencsére onnantól 1 tankkal is lement.
- 8 manapotit ittam, ebből 1-et Akilzonon és egy másikat Halazzin, a többit trashen. Kb 3x tudtam leülni inni.
- Nalorakkon 1300 DPS jött ki a csőből a WWS szerint.
- Janalain lehúztam a bosst a tojások leverése után :(
- A legutóbbi patchben kicsit több fal került be azon az útvonalon ahol a kunyhós útlevágást szokás bejárni de ez vicces módon nem okoz csak kb 10 másodperc extra veszteséget, tehát még mindig simán megéri - le kell menni a fal mentén a vízig aztán fel - nincs nagy eltérés a régihez képest ezen felül. Mi a fasz lehetett a Blizz fejében amikor ezt csinálta, nem értem.
- 2 perc maradt meg Halazzi halála után (első Macinál 1 percen belül volt), ami tekintve hogy most kicsit többet hibáztunk (2 halál volt), szerintem javuló tendencia.
- Janalaiból esett a cloth dps cipő ami nekem upgrade volt.

Ezután warriorral bejöttem ZJre és bezsebeltem a fasza 2kezes kardot. Úgyhogy most megint weaponskillt húzok, dráma. De ez a kard tényleg szexi, viszont a slam animáció ezzel is tök bután néz ki sajnos.

Most akkor felmerül a probléma, hogy 1) melyik fegyver jobb DPS szempontból 2) melyik szexibb. Utóbbit szavazzátok meg a képek alapján :)

Trollbane - I R CONAN

Jinrokh - Feláll
Lekonyul

6 megjegyzés:

Fly írta...

gratula a macirunhoz! :)
"Nalorakkon az utolsó pár százaléknál valami bebugzott a saber lash környékén, full lasht kapott a palatank és elfeküdt. Szerencsére onnantól 1 tankkal is lement."
gondolom már fáradt voltál, Nalorakkot javítsd majd át Halazzira ^^

Zka írta...

Nem, Nalorakk volt. Lehet nem úgy hívják de az is 2 tank között oszlik meg.

Zka írta...

Talán vmi swipe... Tényleg fáradt vagyok, nem nézek utána mi a neve.

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Gratu a kardhoz. Mi ez az állandó weaponskill húzás? milyen warri vagy te, hogy nincs mind maxon? :)

u.i.: hol van itt az edit gomb?

Zka írta...

Én prot warriort indítottam ezért egész mostanáig a legmagasabb 2kezes skillem 23 volt és pl 2H axe skillem nem is volt megvéve :D Az a 23 is nemtom minek lett, level 20től dualwield, az alatt meg a pajzs+1kezes a legjobb (nem viccelek :D)

Protként ugye semmi formában nem jók a 2kezesek semmire, tehát leszartam.

Edit gombért meg nyaggasd a blogger.com-ot, én nem jöttem rá hogy lehetne engedélyezni az editálást.