2008-09-25

PTR 4 - TG fury

Közkííívánatra :) Meg a sajátomra ofkorz! :D
Beléptem ma este PTRre, kiraktam egy 3/58-as TG fury buildet. Ha már az impalet nem lehet elhozni akkor nincs értelme a görcsölésnek arms ágon, mehet a cucc furyra. Később kipróbáltam egy 1/52/8-as buildet is, incite alapon.

Benyomások:
- soloban brutális, WW+cleave burst iszonyat durva kisebb mobcsapatokon, de egyesével húzott moboknál is tetszetős a damage.
- feltűnt a live-hoz képest kb +400 AP. Ez egyrészt a 2 kézkezes weaponból jön, másrészt az armored to teeth 10K armor után érezhető bónuszt ad. Rajtam meg nincs leather ugye :)
- a két nagy batár fegyverrel kurva vagány a karakter!

Target dummyn, retri pala buffokkal ~1170 DPS jött ki kb T5ös gearben, iszonyat lag mellett. Gyakran fenntartottam 5 sundert is, viszont reck/dw cdre volt nyomva kb. Sajnos utólag vettem észre, hogy a szomszéd training dummyt is ütötte a WW, ezért az eredmény csalóka. Falnak háttal állva nem látszott a másik dummyra eső sebzés... Kipróbáltam az incite buildet is, nem tudtam úgy beállni hogy ne üsse a WW valamelyik másik dummyt. Ráadásul az incite buildben valami bugos lehetett mert 65-71% eséllyel criteltek a képességek a recount szerint, és nekem is olyan érzésem volt hogy recklessness megy végig :) Ez ~5 percnyi teszt alatt történt, nem létezik hogy véletlen volt. Ennek ellenére a bugreport leadása után már hihetőbb crit arányaim lettek. 40% körül minden, kivéve HS ami 55% körül, ahogy kell.

A bloodsurge tökre teccik, sajnos elég ritkán procol, esetleg ha WWre is bejönne az hasznos lenne. Érdekes elem, hogy gyakorlatilag random proc amire figyelni kell. Azért ha az SCTbe bekerül egy "SLAAAM NOOOW" warning akkor sima lesz :)

A 15% miss büntetés elég gázos, gyakran 10-15 másodpercig alig van ragem bármire, aztán bejön pár crit és pár másodperc alatt 10-15K damage zúdul, nagyon durván tud csépelni.
Megfelelő hit rating beszerzése után iszonyat drasztikusan fog skálázódni a TG alapú build, de kezdetben szar gearrel sok értelme nincs a jelenlegi helyzetben.

Selfbuffed statok:

Devagány:

Nincsenek megjegyzések: