2008-09-28

Stupid prot warrior tricks

Ki nem emlékszik Faxmonkey legendás frostmage videóira? :) Megihletett a címük :) Unatkoztam, elmentem gazokat szedni LK-ra gondolva, hogy vagy felhúzom az inscriptiont belőlük, vagy eladom durva profittal. 1-5g per stack áron kapható most a legtöbb preBC gaz, ezek tutira lesznek vagy 20g per stack LK elején. Telehalmozom a raktáraimat.
Na szóval ott tartottam hogy elmentem gazolni, aztán végül solozgatás lett belőle. Az alábbi videón a következők láthatók:

1) Fel Reaver. Ez a második FR solo killem, sajnos mindig van aki nem tud ellenállni és belenyúl egy heallel vagy valamit dob a mobra, idegesítő. A trükk a PCI gearset (passive crush immune) amiben ugye nem tud semmit ütni csak blockot vagy mellé. A 640 blockvalue pedig kb elnyeli az összes sebzését. Gyakorta warstompol (stun -> sebződés -> szopó), de ez outrangelhető, ha hátratolatok maximálisan, akkor nem ér el a stomp. Durn the Hungerer amúgy sokkal durvábban üt, az ellen cdre kell nyomnom az avoidance trinketet és a fel blossomot :)

2) Levixus. Alapvetően az infernalok ignorálhatók, 30 alatt tickel a fire aurájuk, de amúgy se a boss se ők nem tudnak megütni. A cripple debuff reflektelhető.

3) The Maker. BF első boss, semmi extra, öld meg mielőtt a feldobálós effektje megöl. Az előtte levő trash nem komoly és a nagyrészt skipelhető.

4) Broggok. Ez izgalmas rész volt. A 4 ork wave viszonylag veszélytelen, sajnos sok orknak van seggreültető meg stunoló speckója, ami alatt megütnek, amúgy a PCI gearben immunis vagyok az ütéseikre. Az utolsó waveben egy fearbomb alatt kötöztem, amúgy sok nehézség nem volt, a boss sem tud megütni csak a méregköpet sebezget. A Broggok termében eredetileg levő trash az egyetlen ami nehéz. A technikusok hülye bombáit nem tudtam kezelni, ha mozgok ha nem, rámrobbannak. Miközben meg gránátokat spamelnek ezek a szemetek. Gyakorlatilag itt az volt a taktika, hogy befut, 1-2 tekit kinyír, meghal, majd befut... Amíg el nem fogytak.

5) Keli'dan the Breaker. Főboss. A hozzá vezető úton is kicsit izgultam, de semmi gond nem volt. A warlock + sok impes pack simán felszecskázható apróra DPS gearben. A felguard annihilatorok nem ütnek át a blockon. A boss első addjai a BT nyaklánc +40 resistjével nem tűntek veszélyesnek, shield bash, spell reflect és concussion blow segítségével pedig a shadowboltok nagyrésze megúszható. A boss pite, de mivel aoe shadowboltokat nyom, meg dotol, így elég gyorsan fogy rajta az ember, de megoldható volt elsőre ez is.

--> Videó download: 81 MB
4x speed
Zene: Front 242: Crushed (1993)

Solozgattam még normál SHt is. Átjutottam az első termen, viszont utána a legionnaire + 5 addos csapatok közül a harmadik megszopatott. Ott ugyanis vannak scatter shotos sharpshooterek. A scatter meg nem kivédhető fixen, és ha eltalál akkor hirtelen ugye nem működik az avoidance és agyonbasznak. Azt a pakkot még le tudtam csomagolni ahol 2 shooter és egy kaszter mob volt, de a 3 shooteres pakkban folyton scattershotolva voltam, esély nem volt. Pedig az az insta is solozható lenne ha nem dobna ennyi sharpshootert egybe :D

1 megjegyzés:

Unknown írta...

gratz! igazi beteg vagy :D