2008-02-01

3/4 TK farmon

A tegnapi után ez kijelenthető szerintem.
Al'aron volt 2 wipe, mindkettő disconnect miatt...
Az első úgy történt, hogy quillkor dczett a 4-es platform tankja (meg is halt emiatt), ráadásul a boss pont rá ment vissza és mire tudatosult bennünk a dolog illetve odamászott valaki, 3-4 buffet bement, reménytelen volt az egész. Sajnos a srác nete nem volt 100%os így másik tankot tettünk a 4esre, de nem volt több dc.

A másodiknál meg a boss 50%on volt phase2ben, 1 halott volt és volt hátra vagy 7 perc enrageig szóval ez majdnem tuti kill. Ekkor meg az addtank és felesége (egyik healer) dcztek, ebből aztán megint szép wipe lett.

Harmadikra 2 halottal lement - 2 hunter bambulta be a tüzeket :) Az egyik még túl is élte volna ha nem kap rá pár seccel egy chargeot a bosstól. Hihetetlen könnyen megy az egész mióta spell reflecttel pucoljuk a terepet, nem is értem miért számít ennyit. Lehet, hogy csak megtanulták az emberek végre a csatát.

Innentől volt 1 rossz pull miatti wipe (most nem én voltam! :D) de minden sima volt. Érdekes hogy Void Reavert soha nem sikerült azóta se annyira jól tankolni mint első killen, engem legalábbis most már 90% körül eldobott, régebben kurvanagy szerencsém lehetett, hogy az eldobást megúsztam. Lehet, hogy dodgeolható, nem kéne ennyi avoidancet levenni talán?

A kedvenc részem mégis Solarian 20% alatt. Végre elkezd ütögetni és rám kasztolni, 1100 TPS alá nem nagyon esek rajta, másodpercek alatt le lehet nukeolni. Szeretem az ilyen DPS zerg típusú csatákat.

Teszteltem a debuff filter addont, tök jó, végre azokat a debuffokat is tudom monitorozni amit nem én rakok fel. Ez majd a Morogrim típusú csatáknál lesz nagyon fontos, ahol minden apróság számít a tank túléléséhez. A /dfilter paranccsal konfigurálható, a figyelt spellek nevét case sensitiven kell beírni tehát a kis- és nagybetűkre figyelni kell.

Nincsenek megjegyzések: