2008-02-28

Placcs!

Lacika írta, hogy szereti azokat a sztorikat ahol meghalok :D Akkor tegnapról ittvan egy:

http://wowwebstats.com/u1cfsbw6cq6j3?s=5316-6174&a=0&dth=0

20:51'42.277 Delicatesse gains Shield Block
20:51'43.046 Al'ar's Melee hits Delicatesse for 4342 (333 blocked)
20:51'44.808 Al'ar's Melee hits Delicatesse for 8225 (333 blocked)
20:51'45.078 Delicatesse is afflicted by Melt Armor
20:51'47.280 Al'ar's Melee hits Delicatesse for 14000 (crushing)
20:51'47.496 Delicatesse gains Shield Block
20:51'47.906 Delicatesse dies

Mi történt itt?

TCvel debuffolt boss 1.8sec alatt ütött, valaki parryt ütött rá (de nem én). Közben melt armort kaptam. (-80% armor debuff) A shieldblock CD lejárta után 0.03 seccel bejött egy crush. Last stand és moroes trinket CDn volt már, a healerek épp nem mertek healelni az addok miatt (leszálláskor történt) úgyhogy így jártam. De azért még elnyomtam egy SBt valahogy :) Azt is látjuk hogy a combatlog sorrendisége nem túl megbízható, a melt armort később jelzi ki, mint ahogy már ütött is rám csökkentett armorral. Ez 2%nál volt és alig volt halottunk úgyhogy no problemo.

Kicsit idegesítőbb volt a Solarianon 30% alatt raidre robbanó priest. Amúgy Sola ma szeretett, az első attempten 6 (HAT) bombot kaptam :D Rohangáltam fel-alá végig.

Voidot megint 30% körülig tankoltam, talán a 3. eldobásra jött le rólam. Végre egy szép kill volt, 7 perc körül kevés halottal.

Trashből végre kiesett az aggró ring, becsszóra egy madárból esett Al'ar előtt. Elvileg humanoidok dobják csak. Persze lehet h csak az ML slackelt és későn vette észre :) Azon filózok hogy végre kiváltom az unwavering lábast, azzal lenne block gearben közel 800 blockvaluem már, trinkettel 1K felett. Az kurvaszép szerintem. Elmennék kicsit BGzni és megnézném mekkora shieldslameket lehet berakni a lockokba vele :) ~650+trinketelt BV-vel eddig 2500 körüli a rekord. Szerintem lesz itt 3K is.

Ma este SSC, ha jól haladunk megnézzük FLK-t is.

Nézegettem a Magister's Terrace lootokat, van pár jóság ami kelleni fog:
Csirke mount! Igazán mókás lesz draenei alá! (Igen, a faji limitet leszedték róla)
DPS chest. Nagyon zsír! Sok str kavics + 6 allstat kell rá és fasza.
Aggro trinket 44 expertise :O DPSre is jó lehet, de alapvetően boss aggrogearbe fér be.
Sta/életmentő trinket, nagyon need!
Van még pár határeset cucc, pl az expertises kék ring, de szerintem azt már nem tudom igazán jól elhelyezni egyik tanksetben sem, trashen már hit/expertise capen vagyok eleve - bossra meg gyengének érzem.

Nincsenek megjegyzések: