2008-02-08

Pillanatképek

Huh a mai TK farmraid szopósnak indult. Szar pullos trashwipeok, Alaron megint tank DC miatt wipe, aztán quill alatt addot maintankra robbantás miatti wipe, a hajamat téptem.

Innentől önfényezés: betolattunk VR-hez, lenyomtuk, onnantól jó volt. VR 27%-ig volt rajtam, aszittem sikerül solotankolnom, ilyenről még nem hallottam, tök fun lett volna :D Grips of deftness ftw!

A heroic strike be van kötve egérgörgő fel-re, végtelenrage helyzetekben iszonyatosat lehet vele tankolni :)
Underbog Colossus SSCben:

Harmadik zafír esik a nuniból, rollal ingyér jóvolt:

How to tank Morogrim (és kéne még 1 GoA totem):

Gruul nyomott egy stonedet és meghalt. Fél perc után lootolhattunk, addig /rotfl :D Itt amúgy DPS voltam mert egy szakajtó tank volt bent. Megvertem egy lokkot. /flex

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Hello! Élvezettel olvasom a blogodat. Magam is tank vagyok. Megkérdezhetem, hogy milyen addonokat használsz?

Zka írta...

Mire vagy kíváncsi?

Az interface cyCircled+Bartender3, jobb oldalt Autobar a trinketek és potik miatt.
ElkBuffbars a buffokra/debuffokra, Grid a raid kijelzésre.
Prat a chatlog szinezésére és másolására.
FuBar, ebbe beépülő combat timer, bagspace számláló meg társai.
Loggerhead a combatlogolás automatikus kapcsolására (WWS feltöltő vagyok).
Omen, DBM. BigWigs nem vált be annyira, DBM sokkal jobb.
Ag_UnitFrames a saját és target/targetstarget kijelzésre.
SCT
ItemRack a gearek nyilváltartására és gyors cseréjére. Ez talán a legfontosabb addon :D

NECB és DebuffFilter a bosson levő debuffok követésére, igazából az NECB-t ki kéne vágnom mert csak a sajátmagam által rakottat mutatja ami 25fősben gyakran elégtelen információ.

És kb ennyi.

Unknown írta...

Köszönöm szépen!