2008-02-23

Prot DPS build

Ezt most találtam egy fórumon: 17/3/41-es prot warrior build! Sokak szerint T6os gearszinten ez a legjobb DPS spec, mások meg röhögnek ezen a felvetésen. Az bizonyos, hogy teljesen jól lehet vele tankolni és az én 12/5/44-esemhez képest 7-8%-kal többet sebez az impale miatt. Az is bizonyos hogy egységnyi sebzést kb 20%kal több threatből hoz ki, mint egy fury build, így még ha valóban annyira jó is volna, a threat miatt soha nem lehet elsődleges DPS build, tehát mindenki megnyugodhat :)

Egyedül a shield masteryt sajnálnám leadni, bár raidbossokon 300-400 blockvaluem van most a +30%-al együtt, de azért kár lenne érte.

Mindenesetre ha nem dolgozunk majd új bossokon (vagy Leon leszünk ahol ez kifejezetten jól is jöhet) akkor lehet, hogy átspecelek egy ilyenre és megnézem mennyivel üt keményebben. Jelenleg rosszabb gearben nulla raidsupport mellett a fury warriorjaink teljesítményének 70%-át hozom. Szerdán volt egy Gruul amin megint DPS voltam de nem raktam fel a WWSt és vasárnapig még nem is tudom (nem vagyok otthon). Pedig most melee groupban voltam, meg kaptam BoMot is. Igaz a cementshammy szokása szerint fekve nézte a fél csatát, úgyhogy nem túl sok WF procom lehetett :) Igazán csak a vállas és az övem szorul cserére a DPS gearben. T4 vállasra jó esélyem van, csak essen már végre, öv meg 2.4-től lesz szinte ingyen. Red belt of battle a boe vásárolható vortexek miatt könnyen elérhető lesz. Örülnék annak is ha Al'ar gyakrabban dobná a karmát, az egyik legjobb prot dps MH a játékban.

Ez a DPS gear fejlesztés 3 okból érdekes számomra:
- fun
- solozás könnyítése
- amikor nem kellek tankként egy bossra, legyen már valami hasznom. Nem szoktunk raidet stackelni és tankokat vagy bárkit lecserélni amikor épp nem kell, nem is vagyunk annyian hogy ezt megtegyük.

Egyébként lebutítottam a hit ratingemet 127-re, ez draenei raciallal együtt 9%-nyi hitet ad, ezzel minden sárga támadás bemegy. Jó iránynak tűnik, nőtt a sebzésem. Minden DW warriornak javaslom, hogy 9% felett NE koncentráljon a hit ratingre, ugyanis e határ felett ez a legszarabb DPS stat. Strength, AP és crit kell a 9% hit elérése után, meg persze az armor penetration és a haste is jó - utóbbi talán csak 2.4től lesz igazán hasznos, addig ugyanis csak az autoattackokra hat és emiatt a hithez hasonlóan szar.

Ma este guildtali Pesten (már itt vagyok rokonoknál), remélem jó buli lesz!

Nincsenek megjegyzések: