2008-02-18

Morogrim down

Na ez is eljött! Egy új taktikát próbáltunk és első pullra lefeküdt a mocsadék! Rég volt már ilyen jó killünk, én nagyon felpörögtem.
A kill tankstatisztikája: 1% alatti crush, 3db - 70.8% overall avoidance. Ezt vagy így kell tankolni vagy macival. De szerintem inkább így :) Resto druid az elején meghalt, így 6 healerrel toltuk.

Magtheridonon viszont rosszabbul teljesítettünk mint az első pullokon, phase1gyel is volt szopás, aztán p2ben a kockázás valami katasztrófa, általában csak 3 embernek sikerült. Igazából nem értem hogy lehet elbaszni és mi lesz itt később amikor nem 5-10 embernek hanem 20-25nek lesz egyéni kulcsszerepe egy bosson. Ha nem akarunk champion of the noob lenni akkor 2.4 előtt ezt le kéne verni.

Aztán elszabadult EGGBERT ÉS SZÉTBONTOTTA SHATTTRATH ÉS AAAARGH!

Voltam egy hc SPt - NUKE ftw!

Nincsenek megjegyzések: