2008-02-07

Papolás

Kicsit papoltam a napokban, ring of bloodot csináltunk meg voltam egy manatombsban is. A ring egész jó volt, singletargetek amik élnek vagy 30secig, ott már kezd kijönni hogy mit tud a szado priest, 66osként 620 DPSt csináltam az egyik pullon, a többit nemtudom mert nincs damagemeter most felrakva. Pedig nem ártana, jó lenne mérni mit tudok, manatombsban a sok gyorsan haló trashen nem igazán jöttem rá mit kellene csinálnom hogy normális damagem legyen.

Annyira nem szoktam hozzá ahhoz hogy a dotokat figyeljem (ve, vt, swp), emellett meg MB és swd cooldownját is. Hosszabb csatákon legalábbis mindezeket használom, sw:d-zek CDre mert az kúl :) Ha már van selfbuffed 7K hpm akkor használjuk ki! :D

67es lettem, kicsit még Nagrand - diplomatic measures és jópár groupquest van hátra, aztán irány blade's edge.

-- * --

A raidek mostanában nem hoztak sok új sikert, Moro hétfőn nem ment le, csak a tankhealt tudtuk beállítani, de az addkezelésen dolgozni kell még, hogy lemenjen. A trashen tank disconnect és egyéb dolgok miatt szoptunk párat és így vmi 40 percünk maradt csak a bossra :/

Tegnap Maulgart tankoltam, az tényleg druid csata, 20.6K hpval, magas avoidanceval is volt olyan hogy 200hpról hoztak vissza, szerintem egyébként slackeltek a healerek :) Nem crush volt, egyszerre ütött mindennel az a buzi boss.

Gruul érdekes volt, az első pullon kiírtotta hurtfullal a teljes meleet akik állításuk szerint seholse voltak az offtankhoz képest. így lett egy 3% wipe :O Aztán második pullra jól ment, 11.5K RDPS, alig 5 perces kill.

Lurker most először halott nélkül ment, szép volt. Hydrosst a NR tank netjének rogyadozása és a kevert reses offtank ágynak dőlése miatt skipeltük :( Pedig nagy kedvencem.

Feltettem a ThreatU addont ami az omen adataiból és a csata hosszából számít átlag TPSt és a végén kiírja. SSCben egy colossuson 1410 sustained TPSem volt, lol szép.

Holnap 3/4 TK, remélem a tankok netje rendben lesz.

Nincsenek megjegyzések: