2008-02-24

Kara Fun - videóval

Elmentem egy altos Karára ma délután, mert szerda óta nem játszottam, a badgek elférnek és DPSelni akartam. Első körben úgy gondoltam megpróbálom dw furyval (17/44). Sajnos ez a talent nem jött be, szánalmasan szar teljesítményt tudtam csak vele elérni. Legalábbis folyton rage starvednek éreztem magam, BT és WW cooldownra várva HSre nem nagyon volt rage és amúgy is uncsi volt várni a cdket. A rampage fenntartásához nem tudtam hozzászokni hirtelen és persze arra is raget költeni abból a kevésből... Hát valami 450 DPS-t csináltam Attumenen, aztán Moroesen kénytelen voltam offtankolni... Sunder spam 150 TPS, ROTFLMAO. Na kurvagyorsan kiHSeltem és visszapakoltam magam protra, Maidenen egyből 700 DPS fölé mentem és persze pár trashpullon tudtam tankolni is amikor vmelyik tank slackelt :)
Egyszerűen nem fekszik nekem a fury spec, ennyi :)

Eredmények tételesen:
Attumen (fury): 463 DPS #6
Moroes (tank): n/a
Maiden (prot): 785 DPS #2 (reck nélkül)
Romulo & nőcije (prot): 547 DPS #4 (kavarodás volt a tankolással hogy ki mit tankol, csak nézegettük a káoszt sokideig ezért elég szar lett. Másodszor láttam ezt az eventet ezzel a guilddel, mindig Óz van amit mondjuk nem bánok)
Nightbane (prot): 555 DPS #5 (elég szorosan volt minden DPS)
Curator (prot): 955 DPS #1 (reck nélkül)
Illhoof (prot): 1391 DPS #3 (reck volt, meg imba strength totem és bom. Tudom semmi értelme de azért jól mutat)
Aran (prot): 778 DPS #2 (reck nélkül, 10% körül elhaltam, csak bom volt és szar voltam ez van)
Prince (prot): 527 DPS #5 (kizárólag meleere rakott infernalt, korai halál meg ami kell, faszom belé, szopjon békát)
Netherspite (prot): 847 DPS #2 (piros és zöld sugárban, bok)

Videó Curator, Illhoof és NS killről (121 MB, save as)


-- * --

Ja és láttam egy karaktert 3/0/58 prot builddel. Armson az improved rend volt kirakva, proton meg kb minden - improved disarmot is beleértve, de focused rage-nél már elfogyott a pont, arra csak 1 jutott. Nem hittem a szememnek, hogy létezik ilyen fogalmatlan játékos, pedig de! Belenéztem az armoryjába és látom az enchantolás, gemelés is mókás, strength és spirit gemek tank gearben, siralomvölgy. Tudom nem szép ezen röhögni, de nem bírtam ki. Annyira nem értem, hogy valaki aki felküzdi magát 70re, ennyire nem szerez meg semmilyen alapvető fogalmat a játék és a karaktere működéséről? Hogy lehet ez, biztos jól van megtervezve a játék így, hogy a játékosok nem kénytelenek megtanulni mi merre hány méter?

Nincsenek megjegyzések: