2008-02-17

Pillanatképek Feb-17

Voltam ma egy kis Karán, részben alt karikkal, meg volt egy vendég hunter is, jó móka volt. A végét nem vártam ki, Nikoletteznem is kell valamikor :)

Maiden 97sec alatt lehalt, Nightbane is laza volt (7:46).
Igazán durva Curator volt, első evo után pár seccel meghalt (2:29). Itt DPS voltam, WWS szerint 1113 DPS-t toltam. Sajnos csak 1 pala volt, így BoS volt, de BoM és BoK nem - de legalább kaptam WFet! 2.8K devastate, 4.8K heroic strike evo alatt rulez :)
A vendég T5ös hunter odatette magát rendesen :O
Aranon csak 3. voltam, még nem járt le a reck CDje, így 1K dps alatt maradtam kicsivel.

-- * --

"Mekkora gyökerek játszanak ezen a szerveren" rovatunk következik.

1) fröcsögve kurvaanyázó ember lecsendesítése:
(gyk az első és utolsó cenzúrázott nevű ember ugyanaz, a középső a GMje)

2) EPIC FAIL kategória:
- Ligolase nevű karakter = FAIL
- És mindehhez TÖRPE = FAIL
- PWN of DEATH nevű guild = GIGAFAIL
- Koldulás IF közepén szar angolsággal = EPIC FAIL
"Mekkora gyökerek játszanak ezen a szerveren" rovatunkat olvasták.


Na csókolom! :)

Nincsenek megjegyzések: