2008-02-04

Qwa imba

Szado priest 66os, kicsit twinkeltem rajta enchantokkal. 7100 maxhp, ennél jóval kevesebb mana :) 570 shadow damage. Spirit már 200 alatt. De nagyon brutális!

2 mastery questet (2x30 mob) megcsináltam, közben kinyírtam 10 air elementált is és még mindig nem kellett innia, effektíve ivás nélkül lehet haladni chainpull mellett. Használtam a shadowfiendet és az oculust, ezek hosszútávon kb egyensúlyban tartják a manát. 70re állítólag elmúlik :) A sebzés olyan magas, hogy a mob melee rangebe érve meghal - feart nagyon ritkán használok csak, általában a nemrég leírt SW:D módszert használom (VT+SW:P, VE, SW:D, MFx2, wand)

A fiendet a korai BChez képest nagyon buffolták, normál mob sose ölte meg, de 50%ra se nagyon verték le, simán tankolgatja a mobot. Pár pofon után teszek a mobra VT+SW:P-t és ha a fiend a halálán van (értsd lejár a durationja) akkor kezdek MFelni és kivégzem a mobot, a szegényes manapoolomat ezalatt kb fel is tölti a fiend. Régen nagyon törékeny volt a fiend, csak úgy lehetett soloban használni ha én tankoltam a mobot amíg ő ütötte a seggét manáért.

A warcrafteren összeraktam egy csak questelt és craftolt meg könnyűrepus geart, magyarán ami" instant" összeállítható 70en. Kizárólag staminára és shadow damagera fókuszáltam. 764 shadow damage jött ki 6600 unbuffed HPval - ez jó Kara beugró, nem? Lehet, hogy a gemelést és enchantolást nem maxolom ki ennyire, mert minek, de 700 dmg tutira összehozható azonnal. A hit rating szar, de majd esik gear.

Tailor nem akarok lenni, 3 okból:
1) alt - lehet h holy lesz, most nem fogok 2 teljes tailor setet összerakni és respec esetén tailort is respecelni folyton
2) frozen shadowweave uncsi és nincs rajta stamina, meg most akkor milyen upgradeért járok instába? :) Amúgyis a 4nap CDs cloth készítéstől az agyam elsült, most vagy kényszerűen farmolok vagy hagyom veszni a CDt, engem ez frusztrál.
3) engi a legjobb megoldás ilyen határozatlan talentű karakterhez, a sisakok nagyon imbák és egyszerre lehet sityóm mind2 specre.
4) de még lehet, hogy meggondolom magam :D

Megfordult az is a fejemben hogy némi resilience geart beszerezve crit immunissá fejlesztem magam és tankolok 5fősöket. Pár napja 3fős elitet (Terokkarantula) tankoltam, szal miért ne? A shadowform+inner focus miatt a fizikai sebzéselnyelésem majdnem olyan mint egy zöldgeares warriornak, avoidance szarabb de legalább van aggróm! :D Fun karakter, úgyhogy szabad hülyeségeken törni a fejem!

Nincsenek megjegyzések: