2008-02-24

Ezmegaz + guildtali

Na hazaértem a guildtaliról, fun volt :)

Időközben webre került a szerdai raid WWSe, Gruulon 10. lettem DPS listán 628 DPSsel. Tökre örülök magamnak. A statjaimról és raid setupról screenshot:
A végén sajnos MT halál miatt agyonvágott 18K-s hurtfullal, de erősen gondolkodtam rajta utólag hogy shieldet kellett volna elővennem gyorsan, defbe vágódni és last stand. Mondták is félig viccesen hogy ezt tegyem meg de úgy gondoltam esélytelen úgyis - újragondolva viszont annyira nem. Talán pár melee tovább élt volna. Ideje lesz csinálni valami makrót arra hogy gyorsan tudjak tankfegyvert+shieldet elővenni szükség esetén. Egy másikat meg 2 DPS fegyver előkapására. Ezek a makrók pl Zuljin 3. fázisban tutijók lesznek.

Csináltam egy AOE tankolós videót egy 7es pullról heroic SHban, csak úgy - mert jó móka volt tankolni. Egyszer majd úgy is megpróbálom ha nem ittam előtte.

-- * --

És a végére pár fotó a guildtaliról!

Lopják a nevemet itt is!


Remélem nem baszom el a neveket :) Paplan, Drab, Horasz, Csuda, Végzet:

Nikikém, én, Skadi (oooolyan pici! :D), Linde félig takarásban. Skadi szeme vörösen izzik, szerintem enragelt:

Nem basztam be, tényleg világító focilabdák lógnak a plafonról! Shreya szeret faoszlopokat ölelgetni, ez valami raiden tanult beidegződés lehet:

Ezt azért fényképeztem, hogy nehogy azt mondjátok hogy itt mindenki végig csak ivott! Szereplők Nym, Horasz, Paplan:

A wowosok ugye nem harapnak? Mindenesetre biztos ami biztos!

Oké akkor 1 sör rendel!

Nincsenek megjegyzések: