2008-11-23

Emblem of Heroism

Megvolt a guild első pár heroic runja ma. Setup: prot warrior, enh shammy, shadow priest, bm hunter, holy pala. Ez egy elég jó setup szerintem, a hex kiváló CC, nem zavarja ha párszor arcba cleavelem vagy TCzek neki jót. A replenishment meg nagy csít, főleg Stratban ahol nem igazán lehet leállni. Menetrendünk:

1) Cot Strat: normálban egyszer csináltam, heroicban is matt ugyanaz, csak minden 5x akkorát üt. Voltak csücskös helyzetek szép számmal. Próbára tette rendesen a csapatot, kiválóan van tuningolva szerintem.

2) Violet Hold: nem kaptunk durva bosst, tudom volt egy ami normálban is alig volt healelhető holy palával a durva aoe miatt. Annyi eltérést észleltem normálhoz képest, hogy nem csak a bossokon volt ragem. A 3-4 fős pakkok amik mindenféle szemétséget csinálnak és eldobálnak, no azok majdnem nehezek.

3) Azjol Nerub: az első bossnál enragekor elnyomtam a shieldwallt, úgy csak 5K körül hadonászott :O A másodikon ütöttem 5700as revenge critet, a harmadik meg egy kurvára kicentizett 10 perces epikus küzdelem, legalábbis annyinak tűnt, 30% körül a palának tökszáraz volt már a tartálya :) De valahogy kibírtuk. Amikor a pound-ot nyomja, ki kell futni előle, üt vagy 10-15Kt, nem úgy mint normálban.
Damagemeter az első bossról :D

4) Ahn'Kahet: őőő khmm khmm. Itt azért volt pár érdekes dolog. 3as és 4es pakkok, kaszter mobokkal amik 9600 as frostboltokat lőnek (15.4% reduction után). Érted baze. 9600. NOOORMÁÁLIS? És amik ezekből a platformokon vannak fent, asse tudom hogy lehet őket rendesen CCzni ÉS összehúzni egybe, hogy tankolhatók legyenek. Borzalmas. Ezenkívül az extra boss a gombás területen szerintem bugos. A healthy gombák leölése nem fixen vette le a mini debuffot, valamint időnként aggrót váltott, miközben ki se vonta a tankot a forgalomból. Szerintem legalábbis nem normális dolog ha lemegy egy boss megbaszkurálni a DPSt amikor annak 50K aggrója van, a tanknak meg 200K. ezt nem tudtuk leölni, 10% alatt legkésőbb elfogytunk. A mini miatti 10-12K critek nem túl jól healelhetők.
A főboss is centizve volt, az emberek nagyon OOM közeliek voltak a végére, de épp lement. Az instára van egy napi quest, aminek tulajdonképp az a lényege hogy 1 óra alatt ki kell pucolni (a gombás bosst nem kell). Ez simán megvolt.
Az első epic lootom LKban: egy tank wrist.

5) Utgarde Keep: semmi extra, a sárkány mobok állati durvát tudnak ütni. (melee+knockaway+bleed tickek)

6) Utgarde Pinnacle: itt most voltam először, nagyon király insta, az összes boss jó és ötletes. Az elsőnél (Svala?) a sacrifice fázis kicsit lájtos szerintem, nyugodtan lehetne 2x ennyi HPja a leölendő szarságoknak. Skadi gauntlet állati durva, nagyon gyorsan végig kell rohanni rajta. A boss whirlwindje érdekesnek tűnt, olyasmi mint Leotherass, el kell futni előle ha jól láttam. Ami azt jelenti, hogy a melee beszopta :P A főboss állati keményen üt, de jönnöm kell ide egy kiváló tankfegyverért.

Eddig 23 badge, a cél 35 a pajzsért!

A repu jól jön, 4-5 insta alatt meglett 9K AC repu, aztán váltottam Wyrmrestre.

A gearelődés hatékony, +500 armor, +1500 HP és némi avoidance is jött ma. Szerintem normál instába 80tól nem érdemes menni, időelbaszás. A heroicokat fél aggyal és némi felkészüléssel le lehet tolni és gyűjteni a badget meg minden faszaságot.

A priest alt 71es lett, másodikra úgy hogy tudom fejből mi hol van és hogy működik, valamint nincs 300 ember a map minden pontján + van rested, hát valami iszonyat gyorsan jön az XP, pár óra egy szint. A holy priest a prot warriorhoz hasonlóan közepes sebességgel öl és nem hal meg + abszolút zéró a downtime.

Nincsenek megjegyzések: