2008-11-11

T -2

Tegnap este kicsit kísérleteztem a már említett 0/8/53-as prot solo builddel. Igazán jónak néz ki, DPS gear+pajzs kombinációval Közel 50% shieldslam, TC és devastate crit rate, 3K revenge critek, 3500+ shockwave és concussion critek. Gyakorlatilag halálra tankolom a mobokat és nem sok idő kell hozzá, 800-1500 DPS (jellemzően ~1100) között mozogtam 1-4 mobos kis csoportokon. Ugyanezeken TG furyval 1200-2500 DPS (jellemzően ~1600) jött ki a csőből. A pajzsos megoldással a downtime kevesebb lesz, főleg kaszter mobok ellen, de a stunok, block és a jóval magasabb armor + defensive stance melee ellen is igen jó. A DPS csak akkor az igazi, ha több mob össze van húzva, a TC és shockwave is elég jókat zúz, kár elhasználni őket 1 mobra :)

Egyelőre tehát úgy néz ki ezen a specen fogok szintezni 80ig, bár az nem egyszerű kérdés, hogy eközben az új talent pontokat hova is rakjam, mert az egész úgy kerek ahogy van - nem igazán tudok komolyat profitálni +5 vagy akár +10 pontból se solo szempontból.

Talán kirakom a parryt és az improved chargeot, aztán imp HS és impale. Ki lehetne rakni az impalet akár 72. szinten is, de cruelty és armored2teeth nélkül nem hiszem, hogy összességében érdemes.

Beüzemeltem a Bartender4-et és kialakítottam vele egy az eddigiekhez hasonló, de kicsit kompaktabb interfacet. A warriornál teljesen újraépítettem az actionbarokat, hogy rendszerezve legyenek a képességek és ne legyenek tele (immár) stance független dolgokkal a stance barok. Recount és Omen kikapcsolásakor a képernyőm ~90%-a szabadon van. Szeretem az ilyet.

Nincsenek megjegyzések: