2008-11-03

T -10

Még 10 nap LKig. Az emberek elég unottnak tűnnek, komoly problémák vannak raideken az apró dolgok betartásával is, minthogy állj ki a tűzből, ne lődd Illidant amikor aggroreset van és hasonló faszságok. Szerintem akár le is pihenhetnénk LKig, de nagyon akarja a nép a hátralevő 4 raidestén a következő Arcsi, Ilcsi és Kael killeket. Na meglátjuk meglesz-e ez így.

Én a csütörtöki raideste után respeceltem a warriort TG furyra és kipróbáltam a Soul Cleavert :) Soloban nagyon imba, Rampartsot soloztam simán, 1500 átlag DPS, nem rossz. Kb semmi hit gearem nincs, ha volna akkor valóban durván ütne. Pvpt is kipróbáltam így, hát nem kellett volna. Prothoz képest hiába van papíron több DPSem, nem tudom kihasználni mert nincs eszközöm az ellenfél lefogására. Nincs jó incombat charge snare removallal (heroic fury elég sovány), nincsenek stun hegyek, nincs rendes stamina/armor, nincs spellreflect és még sorolhatnám. Egy nagy csőd az egész. Biztos ki lehetne rakni egy TG fury specet tactical masteryvel, meg ilyesmi, az segítene, de még azokkal együtt se látom jobbnak mint a protot és ez kurvára gáz :D

240 badget beváltottam epic kavicsokra és eladtam mindet, darabja 120-190 goldért elment. Eladtam 120 stack gazt is a patch után, úgyhogy most vagy 8K aranyam van a karaktereken összesen. Sose volt még ennyi, magamhoz képest ez kurvasok :D

Ezenkívül elővettem a pala altomat ami 38ig protban ment fel. Merész fordulattal átraktam retri specre és nem bántam meg. Egész szórakoztató és nincsenek akkora problémái a missekkel, dodge/parrykkal mint a warriornak, amit 2kezes specen szintezni szvsz a mazochizmus csúcsa :D

Nagyon tetszik az átalakított judgement rendszer. Patch előtt úgy működött a dolog, hogy egy rakat seal spell volt: seal of light, seal of righteousness, seal of wisdom, stbstb. 10 (talentelve 8) másodpercenként a rajtad levő sealt ki lehetett sütni és a sealtől függő effekt jött létre. Pl ha seal of lightot judgeoltál a mobra, akkor rákerült egy debuff ami gyógyította a mobot ütő embereket időnként. Ha seal of righteousnesst akkor az csak sebzett egy kicsit. A seal judgeolás után fixen leesett és újra kellett rakni. A sealek fél percesek voltak. Egyébiránt a rajtad levő seal is adott effekteket, pl a wisdom manát töltött ha ütöttél bármit.

A patch óta ez a rendszer drasztikusan változott. 2 alap seal maradt a játékban: wisdom és light. Ezek a régihez hasonlóan működnek: ha az adott seal rajtad van és ütsz valamit akkor manát/hpt kapsz vissza. A judgement varázslat megszűnt, lett helyette 3 judgement: judgement of wisdom, of light és of justice. Mindegyikük egyformán és elég jól sebez, amikor rárakod a célpontra és NEM sütik ki a sealt, így azt nem kell judgementenként újra feltenni hanem csak 2 percenként. A judgement sebzés az APvel és spellpowerrel is skálázódik.
A judgementek felraknak a mobra mana, hp töltő effektet (a rajtad levő sealtől függetlenül) illetve a justice esetén a mob nem fog elmenekülni ha elfutós fajta. A judgementeket dodge/parryzni nem lehet, de úgy látom miss esetén is felmennek a debuffok, ha a sebzés nem is.

Elég olcsók lettek a judgementek, így különösebb probléma nélkül max manán lehet maradni egyesével húzott mobok esetén, jow-ot nyomogatva. Ha nagyon lemenne a mana, felcsapod a seal of wisdomot és jow-ot nyomogatsz, így kétszeresen is jön vissza a mana az ütésekből, legalábbis nekem úgy tűnt hogy ez a kettő stackel és 2-3 mob után max mana van ismét.

Talentekből persze vannak újabb sealek, pl retri 11 pontos seal of command, ami az autoattackok esetén eséllyel extra sebzést okoz, nem is keveset. 50. szintig gyakorlatilag annyi a retri DPS, hogy fenntartod a seal of commandot és nyomogatod a tetszés szerinti judgementet. Ez nálam a wisdom. Ha lemegy a hpm és a manám jól áll akkor egy gyors flash of light illetve light judgementet nyomkodok egy darabig. Nem egy kvantumfizika bonyolultságú a dolog.

Aztán 50en bejön a crusader strike, akkor azt is nyomogatod. 60tól meg a divine stormot is. Bonyolult. Ha nagyon sok a manád akkor lehet consecrationt is tolni. 60 felett lesz új seal és judgement is amit DPSre lehet majd használni és kb ennyi a móka.

Ami nagy fordulópont az lvl 40 felett a judgements of the wise, ami visszatölt minden judgementre azonnal 33% base manát (nerfelve 15%-ra már most is), ezzel elvileg fenntartható az alap rotáció (DS, CS, judge). Ugyanez a talent adja a replenishment effektet is a raidnek, sajnos úgy láttam önmagára nem hat, de a fix mana gain judgementekre így is épp elég táp.

40-en talentelhető a repentance, ami egész jó kis SAP szerű CC. Soloban is jól jön ha túl sok mobot húzok, de csapatban/PVPben sem kell az előnyeit ecsetelnem szerintem.

Az már 40. szint alatt is látszik, hogy miért van probléma a retri pvp sebzésével. Könnyen megtörténik még 15% körüli crittel is, hogy autoattack crit, soc crit, judgement crit gyakorlatilag egyszerre esik be (magasabb szinten ezek után még landol egy DS és egy CS is), ha ez történik akkor egy azonos szintű mob 40% körül van azonnal. Persze az is történhet hogy nem találok a fegyverrel és a judgement is missel, de mindenképp nagyon burstös a sebzése a palának.

44. szinten megkaptam a hammer of wrathet, 600as APvel 1000-1100akat critel a 2K hps mobokba, elég balanszos? :D

Szóval innom nem kell, meghalni még mindig nem sikerült 5-7 mobos pulloknál sem, darálok mint az állat. Egyértelműen balanszos! :D

Most LKig nagyrészt ezt a palát húzogatom felfele, aztán meglátjuk lesz-e belőle valami.

Nincsenek megjegyzések: