2008-11-14

Ittvan

Tegnap problémák nélkül felmászott a kiegészítő a gépre. Gyorsan át is hajóztam a Fjordba, tankoltam egy Utgarde Keepet aztán megnéztem mit tudnak a questek. Sajnos többszáz karakter mászkált a kezdőterületen, ami nagyon idegesítővé és élvezhetetlenné tette a questelést ott. Mindemellett ugye nem tudtam semmit hogy mi merre hány méter, és párszor még wowwiki segítségével is nagyon szenvedősen találtam meg a dolgokat, pl a barlang bejárat omájgád.
Végülis guide nélkül csinálom, a felfedezés élménye megéri remélhetőleg a némi idegeskedést ami a dolgok meg nem találásával jár :)

A kezdővároskából (pontosabban kikötő) kijutva egész élvezetes lett a játék. Pár questet kiemelnék ami vagy tetszett vagy gond van vele:
1) It goes to 11: 2 szigonyágyú van csak, a kezdeti tömegben esély nincs hozzájutni, főleg hogy az emberek bénáznak vele egy sort mire rájönnek hogy a házak tetejét kell lőni feltétlenül... Amúgy jóság!
2) Lightning Infused Relics: robotnak álcázva kell adatokat begyűjteni egy hegyoldalra épített állványsoron illetve barlang belsejéből. Időnként az ott dolgozó törpék megpróbálnak lebuktatni, de egy képességgel vissza lehet őket küldeni a melóba :) Nagyon win.
3) No Honor Among Birds: itt a hegyoldalban lerakott tojásokat lehet felszedni egy madárral, szintén kiváló quest! Az előtte levő sólyomelfogás viszont fél évet vett igényben a nagy forgalom és a kevés számú sólyom miatt.
4) Break the Blocade: Zeppelinről kell lebombázni a tengeren hajózó kalózokat és ágyúikat. Jó is lenne de: 5 perces a körút és 2 percig áll a zep. Csak akkor lehet 1 körből megcsinálni ha egyedül vagy, illetve gondolom ha csoportban tudod bombázni őket. Mivel egyik sem garantálható, ezért ez egy elég idegesítő timesink tud lenni, ja igen és ez daily. Mondtam már hogy utálom a daily questeket? :P
5) Echo of Ymiron: még questhelperrel se sikerült elsőre megtalálnom hogy hol kéne ezzel bohóckodni és nem tudtam hogy várni kell amíg az NPCk elkezdenek beszélni, jól elszoptam vagy 15 percet vele, amúgy 1 perces über egyszerű quest lenne... A lich kinget amúgy nem láttam :)

A pajzs+dps gear felállás állati jól működik, lassan 71 vagyok de még nem bandageltem meg nem ettem. A gift of naarut meg lifebloodot gyakran elnyomom, de ennyi... Az 5ös shoveltusk csapatok királyak, kettőt összehúz, aoe :) Ezzel el lehetett szórakozni amíg pl a sólymokat hajkurásztam.

Nincsenek megjegyzések: