2008-11-07

T -6

Tegnap volt egy búcsúraidünk, BT elejét pucolgattuk ki. A szokásos lagok voltak, Teron már majdnem játszhatatlan volt. TG fury specen mentem, pár helyen tankoltam mert csak 2 tank volt az elején.
A TG egész jó, az elején volt str totem meg hero, 1714 DPS Najentuson. Volt 94 hit ratingem meg 5 db T4 és rosszabb loot rajtam... Ha rendes gearem lenne, meg egy WF, 2K meglett volna simán. Sajnos asszem spellpoweres totem volt lent.
Utána meg még str totem se volt, mert a shammy eltűnt az offline világban :P
Akamán nem sikerült úgy állnom, hogy egyszerre több channelert üssek, fene esne bele.
Teron dobott még 1 soul cleavert, elvihettem volna, hogy offhandbe is legyen, de rendes voltam és lepasszoltam másnak :D

Mentünk még egy full ZAt is, szereztem mégegy arpen gyűrűt, ezzel 142 arpen rating = 19.18% :) Sajnos a patch óta az arpen nem túl jó, bár szerintem trashre egészen nyerő, így is felér vagy 2 sunderrel mindenen amit megütök.

LKt akarok MOST! :P

Nincsenek megjegyzések: