2008-11-21

Mingyá

79.3
Ez van.

Nem lett meg a 80 tegnap este, ZulDrak korántsem olyan pörgős mint Sholazar, sőt az egyik leglassabb helyszín szerintem. Repcsi nélkül szerintem ne jöjjön ide senki aki nem akar szopni. Rengeteg zavaros questet találtam, meg olyan farmolósokat ahol alig van pár mob ami dobja a keresett cuccot, azt se 100%-al... Az ilyeneknek örültem. A két legidegesítőbb mégis ezek voltak:
1) Kickin Nass (érted, kickin ass :D): egy fasz zombit adnak, aki leszőrözi a trollokat amiket megölsz, miután seggberúgtad a kapott csizmával. Vicces mi? A gond az, hogy ez a faszláma zombi aggresszívan nekimegy mindennek és kb 2 ütést bír ki, úgyhogy vagy 3x kellett új Nasst kérnem, mire sikerült leborotválni 10 trollt. Anyáztam intenzíven.
2) Fuel for Fire: egy abominationt irányítva kell trollokat írtani. Ez jól hangzik, nem? Ja jól hangzik.
Quest elolvasás előtt bementem, összehúztam 5-6 trollt és lerobbantották rólam, killt nem kaptam meg. Akkor gondoltam elolvasom a szöveget, hát kiderült hogy nem nekem kell ölni hanem az abonak. Fasza. Mentem abot fogni, de nem akart működni: channeling végigfut, de az abo nem lesz a szolgám. Mi a kurva élet van, basszameg? Hát kiderült, hogy zombinak álcázva kell csinálni az abo kontrolt (más questben adnak egy itemet amivel az álca megoldható). A questszövegben erre én semmi utalást nem látok. Na ez vagy 10 perc kurvaanyzás volt, mire rájöttem :) Aztán következett a további szopás: az abot petként kapod meg és vagy 10K hpja van, egy szaros normál mob. Pillanatok alatt szétkapják a trollok, még ha a fingás képességgel stunolgatom is őket. így legjobb esetben ~10 trollt lehet egy aboval megölni. Az abonak van egy képessége, amivel magát és a környezetében minden trollt (és esetleg más abokat is!) megöl. Ebből aztán adódtak az olyan dolgok, hogy húzom össze a trollokat, erre a mellettem levő játékos felrobbantja az egészet, természetesen megy a levesbe az én abom és nem ír jóvá nekem egy trollt se. Volt aztán olyan is, hogy sikerült felrobbantanom az abomat úgy, hogy 4-5 troll életben maradt akik aztán jöttek engem megenni. És így tovább. Ilyen heveny kurvaanyázást szerintem LKban még egyetlen quest se váltott ki belőlem. Ha egyedül van szerencséje csinálni valakinek, az szerintem nem lehet annyira rossz, de így hogy folyton volt 2-3 másik ember ott az abojával valami kibaszott fos volt az egész. Groupolni meg ugye luxus.
Ahogy a wowheades kommenteket olvasom, sok más ember is szopott vele rendesen.

Voltam Violet Holdban, nem nagy szám insta, elég snassz és uncsi. Tiszta Black Morass koppintás, csak nincs az elején hülye trashmobpucolás, amit mindig is utáltam.

Hát röviden ennyi, befejezem ezt a fostenger mapot és 80as leszek, oszt jónapot :)

Nincsenek megjegyzések: