2008-03-21

2/4 generátor

Tegnap este megvolt a második FLK kill, miután sikerült mindent lezsíroznunk. Én most hunter add tank voltam, jártam úgy hogy nem láttam hova idézte a petet, pedig maga mellé kellene idéznie, nem vágom :D Továbbra is fun csatának tartom ezt.

Eltotyogtunk Vashjhoz és megpróbáltuk mit tudunk ellene. Szerintem ígéretesen megy a dolog, 2 generátort tudtunk lebontani, bár akkor az addok kurvára elszaporodtak már. Némi DPS átrendezés és helyezkedési finomítás után jó lesz ez. Az a gond, hogy a szar elementálokra bőven sok is a DPS de nem nagyon tudunk róluk levenni mert bárhonnan spawnolhatnak. így az elementálölésbe valszeg a "tetőn" álló ranged DPS is be fog kapcsolódni.

Alant egy kis videóm, tartalma:
1) másfél perc "mit lát az MT Magiból", csak úgy, mert meg akarom mutatni hogy tényleg kb semmit :D
2) Leo második kill durván 50%tól. Tökre sajnálom hogy nem kezdtem előbb a felvételt, láthattuk volna, hogy oldom meg az inner demonos részt. Sikerült olyan részeket bevágni tömegével ahol egy másik tanknak sikerült felvennie az aggrót előbb :D Skilles videószerkesztő vagyok!
3) Lady Vashj próba - itt DPS voltam, mert csak 2 tank kell és nekem van a legjobb DPS gearem, úgyhogy nem láttam értelmét hogy tank gearben bohóckodjak haszontalanul.

Magi segge nagy + Leo kill + Vashj lámázás (178 MB, save as)

Mindezalatt imba death metal, mert tudjuk hogy mindenki ezt szereti! ;D
1) Children of Bodom: Needled 24/7
2) Dimmu Borgir: The Serpentine Offering (ez kurvára passzol Vashjhoz imho)

És most megyek kocsmába!

1 megjegyzés:

david santos írta...

Thanks for your posting and have a good weekend