2008-03-04

Priest gearelés, pvp

Na úgy nézem, a friss priestnek kell némi gear - de honnan? Jó célpontnak tűnik pl a mainhand és a neck kifarmolása pvpből amiknek vagy nincs alternatívája T4 szinten, vagy nehezen beszerezhetők. Nem tudom van-e olyan guild akiknek a nathrezim folyton esik, hát nekünk nem.

Elkezdtem pvpzni és elborzadtam mennyire szar lett a szado priest 70re. Alacsony szinten mindent széthentelt az fix. Na mostmár nem. 70. szintre a legtöbb kaszt kap olyan tápos képességeket és cuccokat, amivel a burst damageval nem rendelkező, puha, fizikai ütésektől kasztolásképtelen szado priest teljesen használhatatlanná válik. Clos + cheat death, hajrá, ez egy vicc. De inkább nem rinyálok, nincs értelme. Röviden: szado priest + BG = fail.

Úgyhogy arra gondoltam, csinálok valami pvp-pve hibrid healer specet és ezzel fogok szórakázni amíg össze nem jön a szükséges honor. 17/44 lett a spec, nem tudom ismert-e ilyen :)

Rövid kifejtés:
- pvpre kiváló talentek: unbreakable will, martyrdom, improved manaburn, blessed recovery, blessed resilience, improved halál
- pve-re meg a klasszikus egyéb dolgok: divine fury, improved healing, spiritual healing, empowered healing

Elvileg így normál instákat tudok majd healelgetni, meg solozni is lehet majd valamelyest. De a lényeg, hogy martyrdom+healing focus segít abban, hogy pvpben rendesen tudjak kasztolni, jelen esetben főként healeket. Más nem is fontos most.
Poénból betettem a surge of lightot és a holy novát is. Láttam egy holy pvp videót ahol a srác rank1 holy novával procoltatta a sol-t és instant smiteokat dobált :) Fun!

Ha ezzel a speccel se lehet értelmesen BGzni akkor disc, vagy feladom :D Mivel a gavelhez és a neckhez is EotS mark kell, így elsősorban ott leledzek majd, aztán talán WSG-ben vagyok a leghasznosabb, zászlóvivőt healelni, dispelelni, fearwardolni nagyon príma dolog. Tudom ott nem jön sok honor, de most micsináljak neki.

Nincsenek megjegyzések: