2008-03-02

Priest mondja DING!

Kis priestem ma dél körül 70es lett! Királyság! Egyből mentem vele egy UB heroicot, egész jó eredményekkel. És tetszik is jelenleg. Viszont max dps ciklussal iszonyatos aggrója van és ki is fogy pillanatok alatt :/ De trashen nem nagy gond, hogy nem bírom sokáig.

Meg voltam elégedve magammal hc UBben, jóvoltez olyantól aki 2órája 70es félig zöldben.

8 nap 16 óra volt a 70-t elérni, de csomót pöcsöltem és afkoltam szokás szerint. Viszont 62-63tól szinte végig restedben mentem. 70re a paraméterek: 642 damage, 7K unbuffed hp és mana. Minimális spellhit és crit.


-- * --


Blade's Edge Mountainst nem szeretem. Zegzugos faszkópé hely, sok buzi mobbal akiktől nem lehet közlekedni. Valamint egyes questeket is rühellek itt, pl a netherdragonokkal kapcsolatosakat. Meg az ogrékat, meg a wyrmcultistás faszságokat.

A legjobb az amikor ki kell farmolni 5 costume scrapset hogy wyrmcultistnak nézzen ki a karakter. Na ekkor a costume MINDENTŐL leesik. Nem szabad kasztolni, sebződni semmit. Sőt ahogy kiderítettem, lootolni sem lehet. Kurvára megérte 9silvert kivenni egy hullából és utána ismét 15 percig farmolni az álruhát. Itt szoptam mással is, pl rögtön ahogy odaértem a barlanghoz, 2 láma futott kifele, utánuk 10 mobbal. Fogalmam sincs miért-hogyan, de miután a lámák meghaltak, jött mind a 10 mob rám. Szuper! Persze nem reseltek, asszem mind2 res képes kaszt volt. Szerencsére sikerült elégtételt vennem, előbb értem be a főbossig, mint ők és elninjáztam.

Aztán ott van Churning Gulch ahol a kígyószerű mobokat kellett farmolni. Szerencsére kurvára elbaszottul bugos az egész, így minden második mob evadelt mikor már levertem őket 30% körülre. Annyira élveztem. A faszom kivan.
Utálom ezt a mapot.

Ugyanitt tegnap még 68asként találkoztam egy 67es druidával, megkért hogy segítsek már neki egy questben, aztán majd ő is segít. Utálok szintezés alatt groupolni de mindegy, belementem. Azt a questet csinálta amikor az etherealokat kell farmolni, hogy megjelenjen a főnökük.
Na amikor megjelent a boss, egyből rávetődött, meg behúzott még vagy 3 másik mobot. Erre micsinál a faszláma? Raid warningba: HEAL ME. Jólvan akkor már láttam hogy ez egy idióta kisgyerek. Nemhogy átment volna maciba hogy betankolja a mobokat, ááá minek bazmeg. Ott ütött minden mob, miközben próbáltam az ő meg a saját seggemet menteni a núbsága következményeitől. Végül valahogy kinyírtuk őket.
Ezután szó nélkül kirúgott a csapatból és elHSelt. Láttam a /whoból hogy szintet lépett ezzel a questtel. Nyilván esze ágában sem volt segíteni, csak az érdekelte hogy 30 másodperccel előbb szintetléphessen. Ilyen kicsinyes önző hazudozó noob gyermeteg faszfejek miatt utálok PUGolni és úgy egyáltalán idegenekkel közösen bármit csinálni. Szó nélkül csattant rá az ignore.

És ez meg miafasz:

Heroic UB damagemeters. Főbosson:

Overall (Nyuszó most nem az volt aki szokott lenni, ő 1K felett lenne :D):
Skill split:

3 megjegyzés:

Lewstherin írta...

Zka te egy állat vagy!!!:D Ezt jó értelemben vedd. Grat a blogodhoz, így tovább. Csak tessék gyakrabban postolni mert a melóban unalmas óráimban nincs mit olvasnom. Néhány hónapja véletlen derült ki hogy az egyik közvetlen kolegám a ti guildetekben játszik mikor az egyik karás estét mesélte. valahogy nagyon ismerős volt akkor lettem biztos a dologban mikor a pre made WSG-os story-ba kezdett.
További sikerekben gazdag és retard mentes game-et kivánok.

Aloha írta...

"faszkópé"

Ez meg milyen szó? O.o :D

Zka írta...

Nemtom, szerintem klasszikus :)