2008-03-23

Még pvp

Kicsit szarakodtam még a priesttel - kifarmolódott a nyakas, a második és talán utolsó amit megvennék az az S1 chest. Nem látok T4 szinten jobb chestet ami elérhető lenne ilyen kis alt karival. Ja a T4 chest jobb, de nem tudom mikor lenne esélyem megszerezni, Magira 2.4 után megyünk csak és oda eléggé kell a sok tank ha kényelmesen akarjuk tolni. A Karás chestek szánalmasak.

Némileg belejöttem a szado pap pvpbe, hátulról nyúkolva garantált #1 killing blow, de nem rossz node védőként sem ABn. Gyakran kiugrok shadowból healelgetni magam, ezzel szarul felszerelt és/vagy bután játszó embereket nagyon sokáig fel lehet tartani, az is hasznos.

Láttam múltkor egy csalót, jelentettem is:
Egyébként nem értem mit nehéz leprogramozni azon, hogy battle előtt ne lehessen tapizni a flageket. Az elkövető meg egy rohadt köcsög. Meg is köpködtem. Ez 15-én volt, ma ismét összefutottam vele. Hát nem kapott hosszú bant, ha egyáltalán kapott... Ismét jól megköpködtem, de szerintem nem értette miért. Onnantól kitalálta, hogy akkor kinyír. Valami 4x gankoltam le zsinórban, akkor is amikor egy druid healert hozott magával, hülye béna fasz.

A BGken található "pvp" továbbra is kirohasztja az agyam. Ugye ott vannak ezek a fent említett lúzerek akik csak exploittal tudnak érvényesülni. Meg ott a mindenféle egyéb hülye.

Ma 2 embert is láttam berohanni AV főbosshoz fékezés nélkül, azonnal meghaltak.
Láttam továbbá másik 3-4 embert akiket két, a boss mellett álldogáló hordás képes volt rávenni arra, hogy bodypullolják a bosst és megölessék magukat. Akár többször is.
Mennyire kell ehhez hülyének lenni 1-10-es skálán? 100? 200?

Továbbá 2 AVt buktunk azon, hogy nem volt tank a bossra. Nehéz elhinnem hogy a sok druidból egy se volt feral és a sok noob arms warriorból egynek se volt használható pajzsa, azzal már ki lehet healelni. Annyira szánalmas az általános alli teljesítmény BGn, hogy szavakat se találok de tényleg. AB nyerés olyan 5-6 meccsenként (ha megyünk guilddel 5-7 emberrel akkor majdnem fix a nyerés), allit WSGt még nem láttam 70. szinten nyerni, csak ha guilddel mentünk. A legszánalmasabb, hogy a fixen nyerhető AVt is rendszeresen elbukjuk, mostanság 3ból 1 nyerés van - jó esetben. Ha protwarriorral jövök be akkor legalább tank van és ezen nem bukjuk be. Healer se szokott sok lenni, minden healer osztály DPSel. Mostmár én is, pont ezért, mert kapják be bazmeg, rossz volt nézni hogy szado pappal dmg gearben mindig 1-3. helyen voltam healing doneban erőlködés nélkül. Ha mindenki magának játszik akkor dögöljenek meg.

Na most hogy ismét kirinyáltam magam, a hátralevő 12K honort talán ki bírom majd farmolni valahogy.

-- * --

Indítottam 1 kis draenei mage csajt is :) Alant látható róla fasza fotó :D A Delikát család ezzel teljes lett, már meg is kaptam az első félrecímzett csomagot :) Delicatesse helyett ennek küldte egy hunterünk a matot a scopehoz :D LOLZ

Nincsenek megjegyzések: