2008-03-10

Ómájgád

"Hogyan healeljünk"-topic :D

Another tip:
Unless it's REALLY neccessary, never cast a heal spell on yourself. Self cast heals affect your threat just like any others you cast.
If you pull agro for some reason, hit fade, then bandage. First Aid = Zero threat.

Forrás >>
És a másik:

Rules of engagement - Initial pull
1# Pop +healing trinket
...
3# Always have a PWord Shield on the MT + OT
...
Please ignore any retarded tanks who say a shield gimps their initial threat - these tanks seriously need to learn to play.

Forrás >>

Szent szar! Erre nincs jobb szó.


A binding heal meg kurvajó, AB premadet mentem szombaton a guilddel, martyrdom mellett simán spamelem miközben üt egy rosszabbul felszerelt melee és kihealelem magam + másvalakit. Ez pont elég amíg megszerzünk egy nodeot.

Mondtam már mennyire kiábrándító, hogyha a horda nyer egy BGt pedig úgy játszanak mint egy ökör, nincs jobb szó rá. Gyakran találkozok olyan rugóval/warriorral aki a jelek szerint nem ismeri a kick/pummel című képességeket. Ott csépel miközben nyugisan healelek és nem nyomna egy kicket mer ahhoz már skill kell, vagy nemtom. Vagy pl állunk 3an egy flagnál, én tagelem a zászlót erre kire chargeol a warrior? Hát nem rám. Ott veri a népet fél méterre tőlem én meg tagelem a zászlót (10 sec). És hagyja. Bazmeg. És ezzel BG-ket nyernek, csak mert képesek kb együtt mozogni, míg az allisok nem csak ugyanilyen núbok hanem szétszélednek mindenfele meg leragadnak ahol nem kéne.

Eddig úgy 6K honor jött össze de nem nagyon bírom idegileg a sok buta embert akikkel kénytelen vagyok BGken együtt játszani. Szerintem kifarmolom a necket és hagyom a faszba :D

Nincsenek megjegyzések: