2008-03-13

Hello Vashj!

Igen igen! Ma este 2 boss is megfeküdt! Leo első pullra, nagyon sok halottal (összesen 5 pull volt rajta kb?). A searing totem tényleg bejön, csak mindig meglepi helyekre teszik a shammyk, szóval ww és demonform alatt folyton azt nézegetem, hol van searing totem és odavonszolom habtestemet. Különösebb dolgokra nem emléxek, 15% körül pont telefonáltam és kattintgatva tankoltam, jó szar volt. Aztán valahogy meghalt :D Full aggro gearben, shieldblock és debuffok nélkül kellett tankolni. Lootzor nekem: girdle of invulnerable. Kicsit kevesebb HP, mint a badges öv, de több avoidance. Elvittem ezért avoid setbe, FLKn fel is avattam.

FLK durván 4. pullra lett meg. Gyakorlatilag Maulgar 2 - miután sikerült jól behúzni, szinte semmi gond nem volt már onnantól. Itt megint avoidance tankolást vettem elő, a sámán addra vagy egy nagyon durva druid kell, vagy egy avoidance warrior. Hát itt druidtank most nem volt, úgyhogy én álltam elé :) 2 grounding totemmel a frost shockokat megúsztam és 1 dedikált healer volt rajtam + 2 raidhealer offhealelt, tök sima volt. Nem tudom mit fosnak ettől is ;) De azért izgultam! :)

FLK videó! (save as, 55MB)

-- * --

Leo fexik:

FLK fekszik:

Vashj még virgonc:

Nincsenek megjegyzések: