2008-03-09

Kara szado pappal :)

Tegnap éjjel meglett a Kara kulcs, gondoltam ma lemegyek, úgyis kellett 1 officer aki vezeti a nyájat. Egész jó volt ahhoz képest hogy 3-4 zöld cucc volt rajtam, a többi nagyrészt questelt kék. Ez amúgy megerősítette bennem azt, hogy igenis minden kaszttal tökéletesen végig lehet csinálni Karát tökfriss 70esként questelt cuccokban.

Trashen 700-900 DPS, bossokon 600-800, nagyon függően attól hogy kellett-e mozogni. Sajnos pl Princen a shadow nova miatt futkosni kell (wowwiki szerint csak 24 yardos, de 2 yardon nem nagyon akarok behalni) valamint SWD nem igazán használható kockázat nélkül. Enfeeble váratlanul beüt és meghalok tőle. Nightbane elég resistálós fajta és a fear meg a 3 aggroreset se segít. De alapvetően tök elégedett vagyok, szereztem 3 lootot is (staff, shoulder, feet), meg 2 badge kell a silver crescenthez már csak. Sokat segítenek az új lootok, már csak ~1.3% hit kell a hit caphez, ez bossokon fasza lesz. Most sajnos volt még sok resistem.

Az látható, hogy manapotikat majdnem CDre kell inni, különben nem bírja ki a karakter a csatát. Gondolkodok rajta, hogy az inner focust összekössem makrózva egy drága spellel (MB vagy SW:P), mert arra nincs érkezésem figyelni. A dotok fenntartása érdekes, de kicsit figyelemigényes feladat. így hogy ismertem a csatákat, nem okozott gondot, de új encountereken lehet, hogy a dotfigyelés miatt benéznék dolgokat. Hosszabb csatákon az SW:D-t nem nagyon nyomom, mert nem bírom manával, illetve ahol sok az aoe damage, ott veszélyes.

Wizard oillal, foodbuffal 810 damage volt rajtam végig.
WWS
Igen amúgy Princen és NSen valóban lámáztunk :D

Nincsenek megjegyzések: