2008-03-29

Speed tanking fun

Mentem egy kis heroic UBt mert az volt a daily. 2 guildtársam DPS altját vittük le, végig tök hülyék voltak, 3 wipe olyan faszságokból, hogy behúztak patrolokat a seggükkel... A holy pala folyton tankolgatta meg DPSelte a mobkat, meg behúzta őket vmi szarral, itt a videón is látható lesz. De a csúcs mégis az volt, amikor esett egy bringer of death, erre a disenchanter pala elvitte needdel és lebontotta. Pedig közben már ecseteltük, hogy BOE és esetleg 120g a piaci ára, nem 20 :D A következő trashpackból esett MÉGEGY ugyanilyen kék, itt dögöjjek meg ha kamuzok! :D

Viccesen fárasztó run volt, a végén Black Stalkernél úgy gondoltam hogy filmezek, mert meg akartam dönteni a tankolási rekordomat, sikerült is. 512 DPSt toltam tankolás közben, 1400 közeli átlag TPS volt, misdir, ES és PoM nélkül, szerintem fasza. Jó, WF meg heroism az odabasz, de akkor is cool :)

Black Stalker speed tanking (17 MB save as)

Kurvára lefáradtam úgyhogy most ennyi volt.

Nincsenek megjegyzések: