2008-03-12

Shadow priest benchmark

Beneveztem egy Maulgar-Gruul futamra a szado pappal. Ogrilás flaskával, fooddal és wizard oillal 899 damagem volt. Talenttel és raciallal is csak 14.33% hitem volt - szóval még vannak resistjeim de nem nagyon zavar, majd esik valami. A 10.2K HP is jól mutatott szerintem. Van előnye ha nem fsw tailor az ember :P

Trashen 900+ DPS, Maulgar szintén 900+, recounton 5. lettem, a WWSt még várom. Gruulon ugye a hosszú csata és a dobálgatás meg a silence miatt csak ~700 DPS jött ki de így is jó helyezést értem el. Azt hiszem ez lesz a friss shadow papjaink számára a benchmark ami az elvárt teljesítmény címszó alatt futhat. Szal ha egy alt 3 zöld cuccal friss 70esként ennyit kitol akkor egy jól felszerelt main ugyanezt hozza már. Röhejes, de offspecre vittem egy lootot: a Gruul healer nyakast.

SSC elejét pucoltuk (Hydross, Lurker, Moro). Megint Lurker volt a legnehezebb, úgy kezdődött h az MT meg a healerek is elaludtak, paff MT halál :D Innentől káosz volt. Morogrim a legkönnyebb, komolyan mondom :D Lassan szerintem le fogok venni némi avoidancet Morogrimen mert nincs elég ragem, komolyan. Egyszer estem úgy 5K hpra (19K maxról). Tök uncsi de mégis végig parázok hogy egy rossz MT gravelés és hit streak és akkor meghalok.

Holnap próbálunk egy Leo firstkillt összehozni. Esetleg FLK-t is, de én örülök ha Leo lemegy. Elég necces volt azért az még múltkor.

Maulgar recount:

Közben megjött a WWS is. Eszerint:
Maulgar 880 DPS #5
Gruul 688 DPS #6 Azért az 1200+ DPSes huntert is ajnálom a közönség figyelmébe :)

És egy Tidewalker WWS, csak mert tetszik a durva DPSünk :)

Nincsenek megjegyzések: