2008-03-31

Priest fejlesztés

A hétvégén befejeztem a honor farmolást - egyelőre. Valamint craftoltattam egy övet meg Kara első 4 bossán bent voltam. Eredmények:
pvp: Gladiator's Satin Robe
craft: Unyielding Girdle
Attumen: Spectral Band of Innervation
Moroes: Signet of unshakable Faith (healercucc ftw)
Maiden: Bands of Nefarious Deeds
Operánál kifutott a mákfaktor és nem esett a trial-fire.

A wristre kell még egy spelldamage enchant, így most asszem 838 unbuffed spelldamagen állok. A ~700hoz képest olyan sok változást nem látok egyébként sajnos. Vmi 50 hp hiányzik a selfbuffed 10K hp-hoz amit célnak tűztem ki :)
Vannak egyébként jobb dropok vagy craftok is, de a staminát is durván akarom nyomni, abba meg pl egy belt of blasting nem fér bele. Girdle of Ruination is határeset, ráadásul jóval drágább a matja mint az unyieldingnek, amit megoldottam vmi 250g-ből, úgy hogy primal netherem és 16 earth volt a bankban eleve.

Az S1 gear további darabjai meg damage szempontból nem jelentenek upgradet. A glove+leg is csak amiatt, mert a glovera raknék enchantot, amit a jelenlegi zöld szarra sajnálok rárakni. Vagy lehetséges egy S1 glove + spellstrike gatya, csak azon a craftolt szaron annyira kevés a stamina hogy siralom. Még az S1 vállas lenne kisebb upgrade. (+5 dmg gemelve) Mivel AB mark kell hozzá és csak 11250 honor, ezen elgondolkodok még.

Lassan AB lesz az egyetlen amit néha megnyer az alli ebben a battlegroupban. Patch óta nem láttam nyertes AVt ha jól tévedek. Annak ellenére honorfarmra még mindig jó, csak találni kell vmi jó állóháborút.

Nincsenek megjegyzések: