2008-03-06

Tegnapi game

Tegnap szarul indult a raid :) Maulgar:
1) bodypull, wipe
2) magetank halál, wipe
3) bodypull wipe
4) FIGYELJETEKMÁRODABAZZEG MÁR TK-BANKÉNELENNÜNKBAZZEG lement
Na T4 dps vállasom most se lett. Fakk.

Gruult valaki ninjapullolta és meghalt 2 ember. Utána első eldobásra egymásra estünk egy hunterrel és egyszerűen 2 méternél nem sikerült távolabb kerülni egymástól, megdöglöttünk. Pedig fasza 650+ DPSem volt egyből :D Na valahogy azért lement.

Al'art most 3 platformtankkal próbáltuk, tök jó volt hogy végre nem kell egyhelyben állva aludni. Semmi gond nem volt, sima liba ez. A felállás az volt, hogy 1,2,4-es platón tank és az 1-es 2-es tank fogja le a 3ast is, a 4es egyhelyben marad. Ez így a legegyszerűbb.

Void Reaver tök sima volt, 7:25, 10.3K RDPS. Csináltam róla videót 90-0%-ig, meg pár trashpullt vidit, ahol a spellreflectes móka látszik. (Overcharge reflect 17-18K :D) Majd egyszer talán megszerkesztem és kiteszem.

Solarianon megint volt egy kisebb berobbanás, nagyon kevés healer maradt és a DPS is necces volt, epikus csatában, de elsőre meghalt. Esett a tankcipő meg a plate DPS lábas. Utóbbit nem vittem el, mert nem volt kedvem újra gemelni/enchantolni pedig a T4 lábashoz képest jó lett volna. Annyira bánom már basszameg. A tankcipő meg nem sokra jó csak a stamina setbe ami majd pl Kaelnél fog kelleni a pyro túléléséhez.

Voltam ismét egy heroic SP-t a priesttel, ez is fun volt. Egy tökfriss healer shammy volt velünk, gondoltam besegítek neki vampiric embrace-l az utolsó bosson. Bazeg 1600 TPS-t csináltam rögtön ahogy jött az aoe köpet, ott álldogáltam 10secet hogy le ne húzzam :D Ez tényleg nagyon brutál :D
Szépen fejlődget a priest, volt pár szerencsés dropom múltkor Arcából meg hc SPből, 717 damageup - sörrel elmegy, még mindig van 4-5 zöld rajtam. Szeretek ele shammyval instázni, wrath totemmel 800-840 DPS kijön ideális helyzetekben. Ő meg szereti a miseryt és a plusz manát :) Megint volt olyan eset, hogy a healer megpusztult egy pullon és átvettem a healt, teljesen simán fenn lehet tartani egy jól gearelt tankot shadowként kék-zöld damage gearben. Szóval amelyik szado pap nem vált formát ilyen esetben az szimplán hülye és vétkes a wipeban.

Értelemszerűen a holy pvp specről visszamentem szadora az instázás miatt. Viszont most beleraktam a specbe a martyrdomot, tökre belefér úgyis. Ezzel egész jól healelgetek BGken, pár köszönő whispert is kaptam. Úgy nézem elég a martyrdom, de az nagyon kell. Ha ütnek így tudom healelni magam, ami teljesen alapvető ahhoz hogy bármi esélyem legyen túlélni egy támadást. Enélkül 0 esély minden fizikai osztály ellen, komolyan. Jó móka volt egy 1v1 párbaj mageval eots toronyvédéskor. Kihealeltem amit nyomott + burnöltem a manáját, aztán elhúzott szépen :) Volt egy szoros AB, 2000:1980-ra nyertünk kb. Legalább meglett a daily :) Aztán EotS-on 47:2000-re kaptunk ki :D Viszont úgy nézem eots tök random, nyertünk legalább 1et háromból és szintén nagyon durva különbséggel. Sajnos nincs sok időm és türelmem honort farmolni, esténként 1-2K jön össze, hát így nem gyorsan lesz epic kalapács :P

Nincsenek megjegyzések: