2008-03-27

Patchday

Tegnap patch nap volt ugye, készültem és eleve feltöltöttem a webre pár addont ami nekem majd kell. Egyedül az SCT-t felejtettem el, valamiért stcd-t szedtem le, miafasznak - nem tudom :D

Némi szarakodás volt az Omennel, de alapvetően minden működik, Autobar kicsit bugos volt, pár addon elfelejtette a beállításait, stb. Szereztem egy SCT-t és szomorúan állapítottam meg, hogy kellett volna feltenni SCT_Options-t is hogy konfigolni tudjam és ne a képernyő közepére bassza a hülyeségeit - nem látok tőle semmit. A beépített combat text is a kép közepére szarik, nem értem én Blizzardékat, hülyék ezek bazmeg? Lehet hogy mindenki másnak elmegy, de tankolni ettől nem lehet. Ha meg nincs semmilyen combat textem akkor vaknak érzem magam és azért nem tudok tankolni :D

Elmentünk Magistersbe, egész nehéz insta, az elején meg le kell venni a kameratávolságot, különben a fától lófaszt se látni, na így se nagyon. Ügyes design. Végülis a jelenlegi heroicoknál jobb lootot dob (de badge nincs) normál módban, így érthető, hogy ilyen nehézre van hangolva. Heroic módban meg kifejezetten kurvanehéz lehet, majd meglátjuk.

A patchben pozitív változás, hogy sokkal gyorsabb lett a grafika, Shattban végre tudtam rendesen közlekedni 0-7 FPS-es lagok nélkül. Egy guildtársam szerint ez azért volt, mert mindenki Magisters előtt veri a lompost :D Sajnos még igaza is lehet! :D

Az esti raid elég bukó volt, jópáran késtek a patch miatt, utána szarakodás Omennel, oRa2-vel, whatever. Hydrosson NR tank dc miatt wipe, utána újra se próbáltuk olyan szar volt a srác netje. Elmentünk megnézni a nerfelt Magit. DBM csúszásban volt a valósághoz képest ezért wipe :) Aztán meg a tökömtudja mit basztunk el a kockázással, wipe. Harmadikra lement, van benne tényleg szép 19.5g fejenként, 20as epic bag, 3 epic és 2 rare gemet tartalmazó zsákocska, 3 T4 token, fej és 1 szokásos epix.
A következő nerfeket figyeltük meg:
- a channelerek úgy ütnek mint egy kislány, rage potival kellett húznom
- csak 1 infernal jön channelerenként és talán azok is kisebbett csapnak
- a kockatapizási debuff olyan rövid hogy 1 kockát 1 ember egyedül is meg tud oldani
- a rugók szerint talán lassabb lett a chanelerek spellkasztja is de nem biztos :)
Az alábbiakról is terjedtek pletykák, hogy 3 chaneler meg ilyenek, de ezek nem voltak igazak, mert:
- továbbra is cleavel a boss és ugyanannyit sebez mint eddig
- 5 kocka 5 channeler maradt

Szal a phase1 nerfek szerintem nem voltak szükségesek, hacsaknem nagyon kék geares a csapat, a kockadebuff nerf meg csak fair, annyira könnyű egy nemvárt dc miatt elbukni, hogy ez így tökre faszság volt.

Nyomtunk még egy Gruult is, ott szado pappal voltam ismét. Asszem a lockok improved shadowbolt debuffja már csak rájuk hat, hát kurvajó, ez egy 10-15%-os szado priest nerf és tök szükségtelenül, mert T6os gearszinten az SP sebzése továbbra sem skálázódik rendesen. (spell haste lol)

A WWS lebutult egyelőre, csak 1 logot lehet neki beadni, a Loggerhead meg besztrájkolt és mindent elfelejtett, nem logolt nekem semmit a hülyéje :D

-- * --

PvPztem is kicsit a priesttel, akkora lag volt ABn hogy azt se láttam melyik karival vagyok bent, ez így mondjuk kurvanagy volt mert feldotoltam a népeket és mielőtt észrevették volna meghaltak :) Mészárszék! Volt vmi 12 killem 1 halállal. Na lényeg az, hogy egy okos warrior tagelte a Stablest éppen, amikor ott kolbászoltam. Nem láttam senkit, én is beálltam tagelni, hátha van ott valaki és akkor 2 embert kell megszakítania. Na volt ott valaki, kilőtte egy lock tagelésből a hősünket. (A meccs már menthetetlenül bukásra állt, szóval tök8 volt minden egyébként.) Ez nyilván az én hibám volt. Ezért ezt szóla a fasz:
Ő maga is rámehetett volna a lockra amíg én tagelek, de hát a kis fasz pvpnúbok elvárják hogy más nyalja ki a seggüket. Tökre segítene ha ez a fajta nem úgy gondolná, hogy a csapatjáték azt jelenti, hogy őket kiszolgálják. A guildchaten is egy okos ember, trade csatin hirdeti a karaktercserét, baromállatja :D

Nincsenek megjegyzések: