2008-03-07

Önfényezős

Na ma tankoltam egy fél Karát egy Nightbane kill miatt - ez még hiányzott az SSC attunement questhez, aminek hiányában NEM jár a Champion of the Naaru title. Kara után vissza heroic SP, title felvéve. Juhéé!

Maidenen sustained TPS rekord volt, 1K felett írt a ThreatU. A WWS szerint 430 DPSsel tankoltam :) Rendes tankgearben, jó a bőrkesztyű lehet nem ér, de ha egyszer expertise van rajta baz! :)
Maiden WWS Ez volt amúgy a leggyorsabb 5+1 DPS-es kill eddig. 10 seccel gyorsabb volt egy 6+1 DPSes csapatunk nemrég.

Hc SPben ezt is megdöntöttem Rokmaron, 471. Asszem 2 heroism sült el, az sokat segít. :D
Délután volt egy elhúzódó WSG, ahol sikerült megveretnünk magunkat, de addig is jó sok flag returnöm volt, csak azért postolom mert tudom hogy a többieket idegesítette és hogy olvassák :D

Szóval ma csomó mókás dolog történt! :)

4 megjegyzés:

majomka írta...

leo: tüzetputtyputtyoló sámlitotem rakosgatása aggróresetnél -> azonnal totemre aggroz -> te mellette allsz -> felveszed egyből

talented: jol lemajmoltad a zsenialis majomka talentjet! :P :D

improved taunt nagyon sok bossnal es helyzetben szerintem elengedhetetlen.

amugy gratu a cuccaidhoz meg a teljesitmenyhez

üdv

majomka

Zka írta...

Majomka nem fordítva történt ez a lemajmolás? :D

majomka írta...

dede: te tankolsz 3 eve es en szoktam rolad nezni a talenteket :P

Zka írta...

te figyeld már, vagy 5 talentponton eltérünk bazz :D