2007-08-03

56 : de nem forradalom :D

Na még 2 szint Outlandsig. 54en Winterfall volt, eléggé utáltam. 55ön Burning Steppes. Ez egész fasza volt amíg az Ony kulcsquest elejét el nem kezdtem solozni. Csak a questchain XP értéke 40K, nem lehetett kihagyni. Viszont kellett ölni egy csomó dragonkin elitet. 52-53as meleeket és 52-54es kasztereket, valamint egy nagy süsüt. Utóbbival nem sok gond volt, recklessness megoldotta. A kasztereket odafigyelve jókor pummelelve halomba lehetett hentelni. A melee dragonkinek viszont kurvára megszopattak :( 600akat critelnek és amúgy is kapják be :D Healing poti nélkül nem tudtam leverni őket, volt két 1%-os és egy 5%os behalásom rajtuk. Nem is akárhogy haltam meg, 2x is előfordult, hogy nyomtam feart a mobra, hogy kötözzek... Az első esetben nem vettem észre, hogy van rajtam egy rend és így a kötözés az első ticknél megszakadt. A második mégjobb volt, pont fear előtt procolt a bloodrazor 10 körül tickelő bleed effektje a mobon és az első kibaszott tick kiütötte a fearből. Hát no comment, a warrior fear az ilyen, hogy ráfingasz és megtörik. Mindez 3 perc CDvel. A shadow priest fearje alatt simán lehetett szopatni a népet, szinte sose tört meg. Nagyon kurvaanyáztam, hoztam licitről 10 healing potit és bedaráltam őket. Rohaggyon meg mind :D Extra poén volt, hogy annyit szopattam magam, amíg az itt üzemszerűen farmoló kínai hunterek nyomtak egy /salute-t az erőfeszítést elismerve :D

Kísérleteztem a disarm képességgel, voltak elég nagyokat csapkodó ork mobok, azokat tompítottam vele. Hát nem annyira nagy szám. Nem sokat hagytam ki vele, hogy eddig nem igazán használtam, esetleg pár humanoid elite esetén (meg pvpben ofc) rohadt jó lehet, de ennyi.

Deviszont amiért megérte warriort indítani... az az ogrék knockbackje + a rá válaszként adott intercept. Kurvajól szórakoztam azon, hogy knockbackeltek a szakadékba én meg intercepttel visszarohantam a levegőben állva, PWNED!!!! :DDD

Ma nincs kép mert rosszak voltatok! :D

Nincsenek megjegyzések: