2007-08-30

Prot DPS sheet

Na akkor össze is ütöttem egy excelt, ahova beírod az adatokat oszt csá.

A glancing blow számításom nemtom jó-e, gyors rákereséssel azt találtam hogy 25% glancing van és átlag 30%nyi sebzés veszik el egy glancingen. A többi számítás elvileg okés. A másik kérdéses még a célpont avoidance értéke, elvileg hátulról ütve nem kéne dodge/parryznia, de azért olvastam olyat hogy előfordul :) Ide első körben 0át írtam, de lehet piszkálni :P

Úgy nézem, hogy 2.5-2.7es mainhandek elérhetők csak, legalábbis ha leszűröm a 10fős instákra meg kisebbekre és craftoltra (itemlevel alapján). Valóban a devastate számára semmi sem érdekes csak a fegyver átlagsebzése, ami tipikusan a lassú fegyvereken magas. A legjobban és legkönnyebben AP és crit útján skálázódik a sebzés, kicsit meglepett, hogy hittel annyira nem megy jól a dolog. De ez valamelyest érthető, mert a sebzés nagyrésze sárgából jön ami raidbosson is csak 9% eséllyel missel, draenei számára 8%nyi hitből már fixen talál a deva/HS. A 8% hit feletti már csak a MH/OH white damage misseket csökkenti (ezúttal a raget növeli), de ha sokat tudok HSelni akkor már csak az offhandnál számít a hit rating ezen a szinten. Offhandban halálosan mindegy mi van, csak a DPSe számít. Lényeges tanulság tehát, hogy itt 200 hit rating környékén máris simán elkezdhetek AP/critet gyűjteni.

Arra gondoltam, hogy első körben esetleg a fist weaponok tetszettek meg Botából/SHból, mert az olyan laza :) Illetve jónak néz még ki az edge of cosmos Pathaleonból.

Nincsenek megjegyzések: