2007-08-20

Zaaaj

Szeretem a játék kidolgozott grafikáját... így kell aludni ha zaj van! :D


Mindjárt 67 leszek, de már nagyon unom a solozást :) PUG élmény ma is volt, UBbe mentem, aholis a paraszt huntard kivágott egy lockot 5 seccel azután hogy beinvelte, mert talált egy magasabb szintűt. Ráadásul azt a lockot akit pár napja dícsértem hogy milyen jól nyomta. Kb másfélszer annyit sebzett volna, mint akit helyette hoztak be. De hát fontos parasztnak lenni mer az laza. Amúgy volt még a csapatban egy rugó is akitől megijedtem, a guildneve vmi "im a horny mofo" és a pwn-ra végződött a neve. Armoryban megnéztem, csak ő van a guildjében meg egy 9es warrior :D Nevéhez hűen viselkedett, aggro kontroll dupla nulla áthúzva, nembaj. Amúgy nem volt hülye csak türelmetlen. Pedig még threatmeterje is volt fent, de hogy minek? Dísznek nem jó, annyira nem szép.
Ja és még vicces volt a lock amikor 65ösként megkérdezte, hogy kell egy stack itemet 2 stackká szétszedni. Asszem egy alt volt ráadásul :) Végülis sose késő megtudni! Hmm most jut eszembe h nem banishelt egyszer sem, de biztos az én hibám volt mert nem jelöltem neki :)
És én ilyen embereknek tankolok. Avassanak hőssé MOST! :D

Nincsenek megjegyzések: