2007-08-07

Guild

61 és fél körül épp átmentem Zangarmarshba. Nem örülök nagyon, rested nélkül ez így nemfasza, 63 szoktam lenni ilyenkor már. De HFPn már CSAK a dungeon questek maradtak. Csomó 2-3 fős random csapatban questelgettem itt, elitet meg nemelitet is. Meglepetésemre eddig nem találkoztam gigantikus noobbal, sőt pár igen jó játékost is megismertem.

Fury talenttel, nagyonszar zöld tankgearrel meg nem ugráltam összevissza hogy kapjak Ramparts csapatot, amúgy se nagyon járnak oda ezen a szerveren normálban ahogy elnézem.

Mókás, hogy hordával a Thrallmar honored nem jött össze soha insta nélkül, itt viszont meglett a Honor Hold honored (Thrallmar megfelelője). Meg is vettem a kék fury kardot, kettőt is mindjárt.

Napközben postoltam egy applit a Brotherhood of Steelbe, tankként iszonyat gyorsan elkeltem. Elvileg ez egy nemHC raiding guild, 2 hét alatt jutottak Curator wipetól Princeig, Arant és Illhoofot sem hagyták ki közben. Talán van rá remény, hogy értelmes a társaság, de szerintem ez ki fog derülni 1 hónapon belül.

Épp egy kicsivel több lóvém van, mint ami az epic mounthoz kellene, úgyhogy még gyűjtök, nem szeretek 0 gold körül leledzeni.

Ezt meg tegnap lőttem, best english skill ever :D Sajnos pont elHSeltem, pedig érdekelt volna a folytatás.

Nincsenek megjegyzések: