2007-08-04

59: Első szint Outlandsen

Alig 4 óra alatt meglett az első szintlépés, ez gyorsabb a megszokottnál, pedig eléggé meg kellett szenvedni a legtöbb questtel, mivel minden mob 58-60as, de van sok 61+ is amiket kerülök de nagyon :) Egy 59es mob 551 xp, a 61esek 603 vagy ilyesmi, szóval kb annyit érnek mint az elitek a régi világban és a szintjükhöz képest viszonylag puhák. Nagyon vigyázni kell az aggroval, ha behúzol 1-2 extra mobot az nagyon necces, de azért nem olyan mint Silithus, hogy minden mob mindent megtesz, hogy ne tudj menekülni, kötözni és harcolni.

Nagyon nagyon jó ezen a területen játszani a régiek után, mondtam már? :D Azonnal lecseréltem 9 slotomon is a cuccokat, kb 1600zal nőtt a maxhpm és a sebzésem majdnem a duplája annak ami reggel volt. Aranykészletem 50nel nőtt, szerintem 61en meglesz az epic hátas. Csak egyszer haltam meg, amikor egy másik 58as warriornak segítettem, úgy nézett ki mindketten megússzuk de sajnos 2 halott lett a vége. Ezután viszont pár questet együtt oldottunk meg, a portáloknál az 58-59es démonokat kettesben iszonyat sebességgel lehetett lebontani :) Eddig minden quest teljesen azonos volt a hordásokkal, csak máshol adják, más a neve, más portált kell felrobbantani, mittomén. Biztos lesznek majd eltérések azért.

Nincsenek megjegyzések: