2007-08-03

57: Silithus = horror

Erre nem is gondoltam, hogy 56osként Silithus mennyire brutálisan horror lesz. Előszöris a mobok jellemzően 56-58asok, tehát warriorral még viszonylag jól írthatók. Néhány questmob viszont 60as, és az már alapban is gyász...

Szóval Silithussal lehet húzni egy vonalat a karakter életében:
1-56
Kajafogyasztás: 5-6 stack (jellemzően a faji képességgel és kötszerrel gyógyultam, azok gyorsabbak)
Halálok száma: durván 50 (ebből szándékos utazási céllal 5+)

----- vonal -----

56-56.8 Silithus
Kajafogyasztás: 3 stack
Halálok száma: 15+

Haha. Pedig nem volt olyan vicces. Lássuk mi is a gond itt. A mobok:
- kígyószerű striker/dredger mobok: charge 10-15 secenként, tuti módszer arra, hogy bármilyen menekülési módszert derékba törjön és bedazeljen. Emellett disarmol igen sűrűn, hogy nehogymá jó legyen nekem.
- pókok: természetesen hálóznak, ha csak 1et is behúzol lovaglás közben akkor meszeltek, mert le leszel rootolva és a közeli patrolok is megtalálnak - 2-3 mob lesz rajtad és kinyírnak a rákba. Nemtom mérgeznek-e, de meglepne, ha nem :)
- skorpiók: brutális méreg, stackel és nem lehet tőle kötözni. Gyakorlatilag nem kötöztem 3nál többször ezen a szinten, mert folyamatosan méreg volt rajtam.
- twilightes humanoidok: 58-60asok, ez egyszerűen túl magas, hogy ne legyen idegesítő ölni de akár húzni is őket. Plusz menekülnek is ezerrel, behúzzák a fél szomszédságot!
- elementálok: kóborolnak bazi nagy útvonalakon 59es széltölcsér mobok, amik pár secenként 450es instantokat adagolnak a zarcodba. 56os warrival nem igazán lehet túlélni. Egyszer kitaboltam 10 másodpercre (nem túlzok) és mire visszataboltam már meg is ölt egy ilyen, átment rajtam mint az úthenger :D Nemtom honnan jött mert előtte körülnéztem. Északon természetesen jelen volt az elementál invázió, ott is elég lehetetlen volt a közlekedés aggro nélkül.

Minden, a helyszínen élő mob elég széles patrol útvonallal rendelkezik és mivel szintben kicsit alattuk vagyok, még az aggro range is nagy. Szörnyű, folyamatosan farolnom kellett harc közben :)

A twilight táborok főnökeit is ki kellett nyírnom, elég neccesek voltak.
Északi: 900as blastwave 10 secenként, instant úgyhogy nem lehet pummelelni. Egy 1%os halál után valahogy lement death wish + int + kötözés kombóval. 3100 maxhpm volt... :)
Nyugati: sw:p 120 körül, mind flay 320 körül tickelt (utóbbi másodpercenként ennyi). Ezen is behaltam először, bosszúból kapott egy recklessnesst, plusz itt is a szokásos fear + kötözés mókára is szükség volt. És így is kurvanecces volt.
Déli: ez egy arms/prot warrior, legalább nem vert laposra. De hogy az 1.5 seces faji gyógyítást harmadszorra tudtam csak kirakni magamra a köcsög concussion blowja miatt az durva volt :D Ja meg mortal strike hogy ne gyógyuljak annyit :D Itt elég volt egy fear + kötözés.

Volt még a druidvárosos-tornyos quest is, az is állati :) Egy torony tetejére kell feljutni. Az aljában áll 2 druid akiknek az a sajátossága, hogy haláluk után 1-1 58as bogarat spawnolnak. Ez meg van fűszerezve azzal, hogy ha ide belépsz, popol 3 bogár a 2 druid mellé. Have fun, tuti solozhatatlan az a fos. Egyszerűen meg kell halni a csigalépcsőn, reselni, felfutni a torony tetejére, ahol 3 mob spawnol, ebből 1et megölni és aztán leugrás. Mondani se kell itt is simán pirosra törtem magam :D Már 4+ gold egy full repair pedig mennyire szar a gearem!

Ezek után WPL eleje igazán felüdülés volt, meglett gyorsan az 57. Már nézem az outlandes zöldeket a liciten, egyelőre még csak healer macet láttam, de a DPSe jó volt :) Mindenesetre 1h swordon kívül csak némi unarmed skillem van, úgyhogy nem lesz mace vásárlás.

Nincsenek megjegyzések: