2007-08-04

58: véééégree

WPL-EPL párost részben felderítve meglett az 58. szint. Úgy döntöttem, innentől a guidetól búcsút veszek. Leadtam még pár questet amit hatékonyan le lehetett adni, aztán minden régivilági questet / questitemet dobtam. A portálon túl gyakorlatilag ugyanaz van, mint a hordásoknak, csak a városka elég gagyi. Az alap questek eddig ugyanazok: 20 ork lefarmolása, közben fa és fémmaradványok begyűjtése. Elég könnyen solozható volt, esett is egy 46 DPS körüli zöld kard a harmadik mobból, a bloodrazor ment is a levesbe azonnal. Azt gondoltam, hogy nem fog sokáig tartani, de hogy ennyire... :D 3 goldot ért meg a sóher kereskedőnek.

A Dark Portál előtt állva (ami egyébként ződ):

Ésezazember komoly lehet-e? :D

Visszatekintve a legszarabb dolgok 1-58 közt:
- Ashenvale. Mindig is rühelltem, most se éreztem másképp. Iszonyú frusztrálóan rosszul bejárható baszottnagy helyszín. Minden questhez félórát kell tekeregni a szaros átjárhatatlan dombok közt. Nem volt szimpi a többi elf terület sem.
- Északnyugat-Feralas és Uplands (Alterac északi része): 8 perces tekergős corpse run, többet nem kell talán mondani. Eleve Feralas egy kalap fostalicska allisként - a quest hub nyugaton van egy szigeten amire/ről a közlekedés egy kifejezetten értelmetlen timesink.
- Winterspring: ide is kicsit alacsony voltam, ezért szenvedős volt, meg amúgyis egy dögunalmas map.
- Silithus, lásd kicsit lentebb :D
- PUG retardált barmokkal ZFben

Kellemesen csalódtam:
- Badlands - itt egy teljes szint nagyon gyorsan megvolt és nem volt sok szívás semmivel. Egy érdekes questben még egy enchantot is kaptam az offhandomra ami 10+ szintig hasznos volt.
- Duskwood. Az egyik leghangulatosabb map (a humán startertől délre), van rajta pár rohadt sok mászkálással járó quest, na azokat olyan ügyesen beépítette a guide, hogy csak néztem. Nem volt sok gond itt, élvezhető volt a játék.
- Searing Gorge kicsivel a megszokott szint felett bejárva egész élvezhető volt. 48-50es volt a prot warriorom amikor itt questeltem vele, hát az rohadt nagy szenvedés volt. Most 52esként furyban legyalultam az egészet, kivéve az elit questeket.

Igazából így 4-5. alkalommal az összes régi terület marhára uncsi, nem hiszem, hogy mégegyszer rá tudom magam venni a végigjárásra ha nem változtat valamit a Blizzard komolyabban rajta.

Ugye megmondtam, hogy augusztus elején ideérek? Naugye!

Nincsenek megjegyzések: