2007-08-14

Első értelmes run

63as lettem, aztán beszerveztek tankolni egy PUGba. Szarul indult, mert majdnem 1 órát vártunk mire meglett a csapat, közben 4ről 2re fogyott a létszám. Végül lett egy healer, 70es priest, valamelyik arc haverja :D A 3 DPS kicsit alacsonyszintű volt, 60-60-61 asszem. 2 mage meg egy 2kezessel hadonászó warrior. Az egyik magenak volt 1980 hpja unbuffed, előre röhögtem mennyit fog halni. Rajtam durván 6500 unbuffed hpt és 430 defet adó cucc volt, a szokásos zöld of the champion gear. A chestért 30 aranyat fizettem. Kb 10et ér, de ANNYIRA SZEXIN ÁLL! :D Amúgy is szarásig jön itt a pénz, kit érdekel.

Az első pulloknál akkora lagom volt, hogy diafilmeztem :( De aztán rendbejött a dolog és csodák csodájára elkezdtek markokat használni a csávók, volt 2 sheep, resheepelve rendesen. Halál nélkül olyan 80 perc alatt végigmentünk BFen, egészen élveztem a tankolást, bossokat nem húztak le rólam, a trash meg nem nagyon érdekel, de az is elég stabilan állt. A szokásos fury tank taktikámat használtam, alapvetően shieldblock+revenge tankolás, heroic és sunder ragedumppal. Igen, ehhez sok rage kell, de a fos zöld gearben van is. A skill usage stat valahogy úgy nézett ki, hogy autoattack 50%, revenge 21%, heroic 19% (2.1es weaponnal), a többi cleave, tc, execute és egyéb szarság.

Ez már nagyon kellett, rohadt unalmas a solozás, ez a csapat most visszaadta a lelkierőmet, ami a folytatáshoz szükséges.

Nincsenek megjegyzések: