2007-08-22

PUG híradó 2

Na azért csak voltam ma is egy UB runon, már tök uncsi :D Egy magyar mage kurvára kiakasztott, meglepett mert egy elég jó guildből való volt, állítása szerint 2 70essel a háta mögött. Szokásos láb alá sheepelős fajta, de még pyro pullokat is csinált. Az elsőnél megmondtam neki hogy a következő ilyennél nem tauntolok. Úgy is lett, hagytam jól meghalni. De ideges volt. Elmagyarázta, hogy van druidja amivel tankol(t) és tudja hogy ha már a tank hozzáért a mobhoz onnantól az ráragad és ha nem akkor szar a tank. Kb ez volt a lényege. Tudta hogy fury specen vagyok, de úgy látszik arra már nem volt érkezése eddig, hogy megtanulja a feral druid - protwarrior - fury warrior tankolási paraméterei közti különbséget. A profi játékos... Meg a multipullokon aoezést se szeretem, akkor se ha a healernek 5 perc múlva ki kell képnie és sietünk.
A 2. boss után lelépett a priest, onnantól a feral drood kihealelte az egészet, mókás volt. A hunter dpsét nézzétek meg petestül (igen, a pet az a másik barna felettem)... Beteg.


A vitality enchant receptemre megérkezett az első 400as bid, hehe.

Nincsenek megjegyzések: