2007-08-14

Holy shit

Na ma is érdekes volt...

BF pug 1: csak az utolsó boss volt hátra, nagy aggromalac csapat volt, nem sokat tudtam tankolni. Itt megkérdezték milyen spec vagyok, valami ilyen volt:
- what's your spec?
- guess what, ofc I'm retarded and I'm leveling in prot :P
- omg that's soo good, a prot tank!
- man... It's irony!

Ramparts pug: 2 healer volt valamint DPSnek jött egy 70es holy pala... Mert ő most DPSelni akar. Mekkora egy fallosz bazmeg :D Összevissza leaggrozott mindent, szarul húzott csapatokat kettesével, stunolta a mobokat. Második pull után bejelentettem, hogy nem tankolok, felvettem a DPS geart és dpstankoltam. Kapja be :D Első bossig elég lassan mentünk el, aztán szétszéledtünk, a dps pala megunta. Eszem a kisszivit, ezért az eredményért kár volt bejönnie:
Ez már nem az első pala volt aki komplett hülyét csinált magából, összes eddigi PUG élményem során a palák közt volt a legtöbb idióta.

BF pug 2: itt egy guildtárs rugó (lvl65) volt a fő DPS, egy 64es shadowpriest haverja healelt. Volt még egy 61es BM huntard és egy 62es arms warrior velünk. A hunterrel egyetlen baj volt, a kurva pet kurva growlja, a bossokat is folyton leszedte rólam, taunt fesztivál volt. Egyébként kiválóan csapdázott. Próbáltam a kiszámított a sunder-revenge ciklust használni, egész jól működött. A warrior nem hitte el h fury vagyok :D


Na mára ennyi, legyetek rosszak.

Nincsenek megjegyzések: