2007-08-19

PUG híradó

lvl65 70%-nál tartok, épp átmentem Nagrandba. Ma 3 PUGot tankoltam végig. Egy BF szinte hibátlan csapattal, aztán Ramparts pár érdekesebb arccal, de az is sima volt 60-70 perc mindkettő. Kifogtam egy lockot aki egyből adott HSt, impet használt és messze elvert mindenkit DPSben, miközben nem húzta le folyton a mobokat és rendesen fearelt/banishelt amit kellett. Igazán haladós volt, Ramparts főbossnál már nem élt a humanoid mire leszállt a süsü, ilyet se gyakran láttam.

Aztán bepróbálkoztam UBbe, ott hihetetlen pöcsölés ment az elején, vizetosztottak kurvalassan, iszogattak, herb szedésen tanakodtak, félóra volt mindig a leadernek hogy mobokat jelöljön, aztán a pull után a szado priest egyből dotolta valamelyik mobot amit sheepelni kellett volna, vagy csak második target volt... Hogy lehet ekkora faszláma valaki, hagytam tankolni, a hülye sámán meg életbentartotta. Aztán szerencsére disconnectelt még Hungarfen előtt, szereztünk helyette healert és az ele shammy beállt dpselni. Viszonylag simán haladtunk, de azért a végén kiderült, hogy a mage nem tud sheepelni, ott reklamált h törik a sheepje amikor volt egy dupla pull 7 mobbal és nyomtam a TCt ahogy bírtam. Hülyeláma, tanuljon meg sheepelni, meg tankot segíteni / healert védeni frostnovával. Egy kibaszott novát nem nyomott, minek hozzak ilyen embert instába? :P Kb a 3. sheeptörésnél beszólt, hogy akkor mostantól nem sheepel. Nem akartam neki mondani hogy ez kicsit durva kibaszás közvetlenül azután a pack után amiben az utolsó sheepelhető mob volt az instában :DDD Faassz :DDD

Gyengébbek kedvéért sheepelni így kell:
1) ha a tank bechargeol és nagyon sok mob van akkor azután kell sheepet használni, hogy a tank feltette az első TC/sundert a célpontra. Ekkor a CC után a tank hátrébbhúzza a maradék pakkot, hogy tudjon rendesen tankolni innentől. Esetleg az is megfelel, hogy akkor megy a CC amikor a mob healaggrora kifut a pull utáni másodpercekben. Lényeg, hogy segíteni kell a tankot abban, hogy távolságot tarthasson a CCtől.
2) ha a tank rangeddel húz akkor pedig fél másodperccel a pull után kell sheepelni, hogy a mob gyakorlatilag helyben sheep legyen és a tanknak ne kelljen kerülgetnie, de ne is sheep pull legyen, ami megintcsak plusz feladat a tanknak. Én mindig próbálok így sheepelni.
Mindkettőhöz elöl kell lenni, nem hátul a healer seggében és figyelni kell mit csinál a tank. Miszter CC megteheti, hogy figyel az egyszem tankra, én sajnos tankként nem tudok egyszerre 2-3 CC hülyeségére figyelni a tankolás mellett, ha ők már nem figyelnek és ráadásul egyből nukeolnak.

Ha a között kell választani hogy a healerre rámegy-e 2-3 mob, vagy megtörök egy fos CCt akkor megtöröm, ez nem heroic mode, hogy aggódni kell mikor ütik a tankot :D Annyira könnyű DPSt játszani, nemtom miért erőlteti ezt a játékot akinek még ez se megy.

A köcsög hidrabosson UBben 450 TPSt csináltam, csókoltatom azokat a protos tankokat akik raidbosson 500-600at tudnak csak felmutatni full ragebarral.

Ismét egy stat bevágás: visszavettem a heroicot ragedump szerepkörbe, így már nincs holtversenyben a revenggel.


Loot szempontjából kísértetiesen ugyanaz a helyzet, mint Truckkal volt: mindenhol healer cloth esik, vagy hunter cucc. Leszopom magam, eddig 0 tank loot és 1 DPS loot az eredmény durván 10 instance runból.

--- * ---

Folytassuk innentől a faszpala rovatunkat!

Csak én vagyok ilyen régivágású emberke, hogy nem tudom elképzelni, hogy paladinnal healerért könyörögjek? Égne a pofám de durván! Komolyan, mivan az emberekkel? A guildben is van egy pala akivel mentem volna UBbe de nem akart healelni mert ő retri. Én meg bazmeg furyban tankolok, és akkor mivan? Leesik a gyűrű az ujjamról? Nem. Ugyanez a nemhealelő réteg megvan amúgy a shammyk és papok közt is, jó vastagon. Meg persze csomó warrior nem tankol, érdekes hogy mindenkinek derogálnak azok a feladatok amikhez egy kicsit is ész vagy odafigyelés kell, aztán csodálkoznak hogy nem kapnak csapatot vagy nem haladnak. Eleve nem vágom, hogy hogy a faszba lehet hibrid karaktert indítani és elfeledkezni arról, hogy ez az osztály 2-3 dolgot is tud kielégítő szinten?

Nincsenek megjegyzések: