2007-08-27

Első tankolások

Tegnap nagynehezen összejött egy PUG a Zuluhed questre... Akkor még fury voltam. Hát ennyit még nem szoptam egy questtel :D

- papot szerzünk healre, de IFben van. Jó, idézzük meg a black temple kövével. Ok. Papnak nincs repülő hátasa, lepucoljuk a felvezető utat...
- első próbánál a pull után nemsokkal 20 másodpercre lagolok, mire visszajövök már eszi a boss a partyt...
- második pullnál a magek gyorsan lerángatják a mobot, pedig mondom h fury vagyok, óvatosan.Kurvára nincs rage, mindent felhasználok ami van, nyomok berzerker raget is, de ez se elég. Természetesen taunt immunis. De valahogy lemegy. Visszafutunk, lootoljuk a questitemet.
- kiderül, hogy a druid korán releaselt vagy mittomén így mégegyszer meg kell csinálni neki :D Az egyik mage lelép, a papot lecseréljük lockra, feral drood beáll healelni... És megoldjuk 4en is, persze add megint idéződik és jól meghalunk megint, de azért megvan.

Szóval megszenvedtem a netherwing protector pajzsért! :D

Ezután respec prot, felsteel set összevásárlása, stb. Lejutottam guilddel COT1be, az egyik warrior ilyen Chief típusú pvp karakter volt kibaszott nagy 2kezessel, mindenhol sweeping strikes meg whirlwind, mókás volt - 1-2 mobot megfogtam, a többi meg az övé volt. De ha a healer bírja akkor az ilyen kifejezetten jól működik, 750-800 overall DPSt nyomott a srác így.
Haladós volt, tankloot persze nem esett.

Tankfegyverem egy Pilfered Ethereal Blade, ami szerintem simán van olyan jó mint a crystaline kopesh, az 1.6 speed miatt kifejezetten szeretem. Igazából talán a Grom'tort meg kéne szereznem, de annyira nem akarok baltával bohóckodni.


Ez a CoT1 tanking stat sheet. Azért eszembejutott shield slamet nyomni úgy látszik, szerintem okés volt. Devastatet csak bossokon nyomtam, úgy rémlik 230 körül ütött, de volt mellettem warrior aki rakta a battle shoutot. Én értelemszerűen commandingot nyomtam.

Ma egy BM pugban voltam, elég nevetséges volt a DPS, be is wájpoltunk a 2. bossnál. Addig is csoda hogy elhúztuk. Remélem szerintetek is vicces a dps sheet. Ezt cleanup után reseteltem.


A tanking statok így alakultak, itt ugye 1 mobot kell fogni és kész.

Érdekes, hogy a devastate még battle shout nélkül is átlag 209et üt és akkor a critekkel még nem is számoltunk! Igenis még egy 60 dpses 1.6os karddal is megéri használni! (Ha legalább 200at sebez akkor ugyanannyi threatet csinál mint a sunder, kicsit több rage árán az igaz, de legalább sebez) Volt egy 919es SS critem, az is valami :D

Kicsit kipróbáltam a prot farmolást is. A mana mote farmolóhelyen nézelődtem Kirin Varban, egész korrekt volt. A szokásos DW fury gearben mentem (1400 ap shouttal, 17.4% crit battle stanceben, 176 hit rating, 2db 1.6os közel 60 dpses weapon) Próbáltam az 5 sunder, majd devastate technikát, 300akat üt a deva így. Durván 300 DPS érhető el, használhatónak tűnt. Aztán átálltam az egyszerűbb heroic spam taktikára (9 rage nekem a HS :D), az is ment, kb folyamatosan lehet nyomni, ha van plusz rage, tolok mellé devastatet is ami sunder nélkül 110-120 tájt sebez de legalább valamire elköltöm a raget. így 250-400 DPSsel tudtam farmolni a manaelementálokat. Szerintem jó fegyverekkel jó lesz ez. Nagrandban zöld ogrékon simán 400+ DPS megvolt.

Láttam egy Varaszlo nevű maget, van screenshot is csak jól beszart a képfeltöltés jelenleg, szóval elmarad :) Hogy lehet valaki ilyen igénytelen, hogy ilyen névvel felvisz 70re karaktert?... Van itt Ezeötszáócsó nevű arc is, de az bank alt, az legalább vicces :D

Nincsenek megjegyzések: