2007-09-14

DW tank

Nem sok időm volt játszani, tegnap este volt egy SV és SL run. SV-ben egy érdekes úton mentünk végig, az első boss előtti trashből csak 2-3 packot kellett behúzni azon kívül ami közvetlen a bejáratnál áll. 40 perc alatt volt a teljes run. Az elejét még mindig rühellem, mi a tökömet lehet csinálni azokkal a pakkokkal ahol akár 2 fearelős mob is van? Ha nincs sok CC akkor rohangálás a vége. Kiesett a gauntlets of bold, stamina kövekkel egész jó :)

Shadow Labot is nyomtuk, kezd egyre simább lenni. A második boss előtti szobán tényleg semmi CCt nem használtunk, megfogtam az 5 mobot és hadd szóljon. A lockunk egy állat, folyamatosan kicseréli a shadow boltot seed of corruptionra, tankol rendesen :D

Van egy-egy tippem az első és a harmadik bossra. Az első a fel overseer jellegű boss (Ambassador Hellmaw), itt annyi a megfigyelés, hogy mintha a "hányás" (acid breath) után nyomná a feart. Tegnap így végig kidanceltem a fearjéből, az első hányás után berzerker rage, utána minden cooldownon ismét. El se mozdult a helyéről. De lehet hogy csak szerencse volt. A wowwikin azt írják, hogy a spell reflect is működik a fearre - elfearelni persze nem fogja a bosst, de ugyanúgy semlegesíti a hatást mint a berzerker rage.

A másik tipp Vorpilra vonatkozik. Mivel kicsiket üt és amúgy is DPS encounter, így a csapattal egyetértésben felvettem a DW geart és úgy tankoltam be. így azért már volt hogy 1600-at critelt a kis aljas. Volt rage rendesen, 5 sunder után devastate+HS spam, 1000-1500 TPSt értem el és megelőztem damage listán az ele shammyt. Igazán fun volt, repkedtek az 1200as heroicok meg 700+ devastate critek! 60 perces run volt ismét. Szerintem tök jó insta, egyedül a második boss előtti termet utálom, de azt nagyon.

2 megjegyzés:

AnusPannonius írta...

Hmm.. szerencsére palatankkal felfegyverkezve kisinstákban sosem használunk CC-t :) minek? Csak lassítja a haladást :D Kezdek beleszeretni a palába, főként a 45 perces SL és a max 50 perces shattered runok miatt :)
De, hogy valami érdemlegeset is említsek, Karában tegap Rómeó+Júlia kettő az egyben lett tankolva. :P

Zka írta...

SLt és Botát 60 perc alatt tankolom le úgy hogy repu run van, tehát mindent ölünk.