2007-09-18

Első Kara!

Ma megvolt az első Kara run, sajnos lock nélkül :) Attumen elsőre, Moroes másodikra ment le. Maiden szintén elsőre. Sajnos pár embernek még nem volt meg a Kara kulcs, így 19 helyett 21 tájt indultunk el, addig cookingot fejlesztettem. Durván 2 óra volt ez a 3 boss, kicsit körülményeskedtünk a pullokkal, hogy biztosra menjünk, meg volt egy érdekes wipe Moroes előtt, bejött az elit csoport a főteremből... Készültem raidre 10 stoneshield potival, 6 major agival és egy stack staminás fooddal. A stoneshieldeket Moroeson és Maidenen akkor ittam meg amikor biztos volt a kill, hogy biztosítsam a könnyebb healelhetőségemet :) Az agikat még nem toltam be, majd jók lesznek egyszer. Úgy néz ki csütörtökön folytatjuk. Illetve újrakezdjük.

Moroesből esett a tank öv, felköveztem 5parry/6sta epic gemmel és 4def/6sta kékkel, jó lesz az. Elvégre avoidance gear, de azért ahhoz ragaszkodni próbálok hogy csak defet vagy csak dodget adó gemet nem akarok betenni sehova ha lehet.

A tankolást határozottan könnyűnek éreztem, a heroic multipullokhoz képest legalábbis. A tankoló makró érdekes mód alig dobott devastatet, még tesztelnem kell :/ Lehet, hogy nem lesz ez jó megoldás. A healerek elégedettek voltak, állítólag nem volt nehéz healelni. Nem is gyakran voltam lowhp-n. Sajnos a netem szarakodott, volt hogy nem tankoltam 5-10 másodpercekig :D

Killshotok:



2 megjegyzés:

Horasz írta...

Egy wipe volt osszesen, ezt azert emlitsuk meg.
Az egesz az egy konnyed moka, kacagas volt. Ha idoben indulunk curator is meglett volna.

H.

Zka írta...

Csütörtökön meg is lesz az is. És majd lesz rendes TPSem is mostmár. Kísérletezek a hülye makrókkal :D