2007-09-06

Gear és pénz

Alakul a 2 tankgear, csináltam 45 staminás trinketet és esett Arcatrazból egy jó tank ring. A főboss előtti első addon (imp) folyamatos 1100 TPSt csináltam, állajó volt :D Sajnos trashen gyakran esek 500 TPS alá, de ha stamina gearben sincs több rage akkor mitbasszak neki :)

Mostmár 4 darabban tér el a stamina és az avoidance gear. Az unbuffed paraméterek ilyenek:

Sta gear - 12.5K armor, 13.2K HP, 487 def, 13.2/16.2/18.5 avoidance
Avoidance gear - 12.5K armor, 12.3K HP, 502 def, 16.6/16.8/21 avoidance

Igazán kéne már a bold vállas meg a BM revered legging, sokat dobna a dolgon. Csináltam egy mitigációs exceltáblát, majd holnap talán felteszem. Azt számolgattam, hogy ha Prince a dual wield miatt +20% miss aránnyal üt akkor a jelenlegi avoidance gearben felnyomom a block ratinget 220 körülre (40% feletti block) és hipphopp crush immune vagyok shield block nélkül. Minden ütés ami bemegy blocked lenne, lol. 220 block rating nem tűnik lehetetlennek őszintén szólva. Még van időm kitalálni, hogy megcélzom-e ezt a számot.

Sikerült tegnap olcsón szerezni matokat Khorium Scopehoz, kerestem vagy 60 goldot. Talán van remény, hogy valaha maxos engim lesz teljes anyagi csőd nélkül. Nem tudom, honnan szerezzek pénzt megbízhatóan, kéne valami jó herbás hely ahol közben a mobok is dobnak értelmes dolgokat. A napi questek nem jönnek be, ugyanolyan uncsi mint a farmolás. Egyedül a Skettis elit fái tetszettek, simán lesolozható prot warriorral tankgearben. Csak shield block, revenge, közben legyen fent demo shout és ennyi. Sajnos tegnap 3ból 3 nem dobott csak szar szürkét, de ha dobnak rendesen gazt akkor abból és a herbával "nyúzható" hullából 5-10g értékű gaz és mote jön ki. Amúgy az egész Skettis egy szar. Ogrilából annyit láttam, hogy agy nélkül kéne farmolni az apexis shardokat, nem nekem való. Ha pénz kell, marad a gazolás, questelés, mana farmolás, esetleg khorium scope gyártás.

Vagy tudtok jobbat? Ja igen, alli oldalon a kizárólag Barrensen farmolható zhevra leather valami 1.5-2g körül megy el darabja, lehet odaviszem az itteni Chardonnayt kicsit farmolni :D

Nincsenek megjegyzések: